見出し画像

"Still with You"

本日はエリック・ベネイさんの Still with Youをご紹介します。

甘い歌声のエリック・ベネイさんはアメリカ出身でR&Bシンガーや俳優でも活躍されています。

Still with Youの優しい愛の歌詞や歌声で、素敵な一日をお迎えください。


Heaven knows what you've been through
天国は知ってる、君がどんなことを経験してきたか
So much pain
沢山の痛み
Even though you can't see
目に見えなくても
I'm not far away
僕は遠くには行っていないよ
We always say if one of us
僕たちはいつも言ってるね、もし僕たちの誰かが
Somehow went away
何かの理由でどこかに行ってしまっても
We'd light a candle and say a prayer
僕たちはろうそくを灯し、祈りの言葉を捧げるだろう
Know that love still remains
愛は続いてると知って下さい
Close your eyes, go to sleep
目を閉じ、眠りなさい
Know my love is all around you
僕の愛が君を包んでいると感じてください
Dream in peace, when you wake
平和の中に夢をみ、目が覚めた時
You will know I'm still with you
僕がまだ君の側にいることを知るだろう
Live your life from this day on
今日から君の新しい生活を初めて下さい
And love again
そしてもう一度愛して下さい
I know you'd do the same for me
君も同じ事を僕にするだろうと知っているから
That's the way that loves is supposed to be
それが愛のあるべき姿だから
Close your eyes, go to sleep
目を閉じ、眠りなさい
Know my love is all around you
僕の愛が君を包んでいると感じてください
Dream in peace, when you wake
平和の中に夢をみ、目が覚めた時
You will know I'm still with you
僕がまだ君の側にいることを知るだろう
When you feel those lonely teardrops
もし寂しさの涙が
Rolling down your face
頬を流れ落ちた時には
Just know my love watches over you
僕の愛が君を見ていることに気づいて下さい
Always, always
いついつまでも
Close your eyes, go to sleep
目を閉じ、眠りなさい
Know my love is all around you
僕の愛が君を包んでいると感じてください
Dream in peace, when you wake
平和の中に夢をみ、目が覚めた時
You will know I'm still with you
僕がまだ君の側にいることを知るだろう

引用元

https://luckyyygirlll.blogspot.com/2012/01/eric-benet-still-with-you.html

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?