見出し画像

今の気持ち。 How I feel now

2022年ももうすぐ終わり。
あっという間のようで、今年の初めのことを思い出すと、ここまで長かったとも感じます。
2022 is almost over.
This year seemed to pass so fast but thinking back to the beginning of this year, it’s been a long journey till now.


家族のかたちが変わったこと、新しい仕事を始めたこと、私の身の回りは大きく変化しました。そしてそれとともに私の中にも様々な変化がありました。
This year my family's relationship changed and I started two new jobs. Alomg with that so have my surroudings. I’ve also noticed my changes in myself.
 

「心に芽が生える」

素敵な感情が生まれることを、そうやって表現した人がいたけれど、辛い時期を越えて、私の心の中に沢山の芽が生えた🌱 そんな一年でした。

"A plant sprout in your heart"

I like this phrase someone described while they were feeling good.
And this year after getting through a tough period, I felt the same way many times.

そしてその芽がこれからどんどんと成長していくような、そんな兆しも感じています。
Moreover I can already see sings that those plants will grow more beautifully.

noteを始めて、好きなときに好きなように書いて、読んでもらう喜びを感じたこと。
新しい出会いがあって、そのことで夢が広がったこと。自分をより知れたこと。
なんにもなかったように思えて、意外にも日々の積み重ねは私を新しいところへ運んでくれていました。
I wrote this note about the way I felt and the joy I had when I found out that people read my article. 
I met new people that made my dream grow. Thanks to them I got to know myself better.
Although it seemed like I didn’t have many things to share, this one year took me by surprise and changed so much.

この一年のすべてにありがとう。 
大切な人みんなと私自身に
良いお年を!☺️
I appreciate everything you’ve done so far and wish you all a happy new year 🥳

この記事が参加している募集

#今こんな気分

74,899件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?