Symphony/Clean Bandit

I’ve been hearing symphonies
いつもシンフォニーを聞いてきた

Before all I heard was silence
それまでは沈黙しか知らなかった

A rhapsody for you and me
あなたと私のラプソディー

And every melody is timeless
全てのメロディーは時を超えるの

Life was stringing me along
私は孤独で縛られていたの

Then you came and you cut me loose
でもあなたが来てくれてほどいてくれた

Was solo singing on my own
いつも1人でも歌えていたのに

Now I can’t find the key without you…
今ではあなたなしじゃダメみたい

And now your song is on repeat
あなたの曲を繰り返し流すの

And I’m dancin’ on to your heartbeat
そしてあなたの鼓動に乗って私は踊る

And when you’re gone, I feel incomplete
あなたが言ってしまったら、私はダメになる

So if you want the truth…
だから真実が知りたいなら…

I just wanna be part of your symphony
私はあなたのシンフォニーの一部になりたいの

Will you hold me tight and not let go?
私を強く抱きしめて、ずっといてくれる?

Symphony

Like a love song on the radio
ラジオから流れるラブソングみたい

Will you hold me tight and not let go…
強く抱きしめて私を置いて行かないで

I’m sorry if it’s all too much
気持ちが重すぎたらごめんなさいね

Every day you’re here, I’m healing
毎日あなたがいるから、力が湧くの

And I was runnin’ out of luck
運を使い切っちゃったみたいね

I never thought I’d find this feeling
この感情は絶対見つからなかったと思う

‘Cause I’ve been hearing symphonies
だってずっとシンフォニーを聞き続けてきたから

Before all I heard was silence
前まで沈黙しか知らなかったのに

A rhapsody for you and me
あなたと私のラプソディー

(A rhapsody for you and me)

And every melody is timeless…
全てのメロディーは時を超えるの

And now your song is on repeat
私はずっとあなたの曲を繰り返している

And I’m dancin’ on to your heartbeat
あなたの鼓動に乗りながら踊ってる

And when you’re gone, I feel incomplete
あなたが離れてしまったとき、私は完璧になれない

So if you want the truth…
だからほんとのことを言うとね…

I just wanna be part of your symphony
私はただあなたのシンフォニーの一部になりたいの

Will you hold me tight and not let go?
私のことを強く抱きしめて?そして離れないで?

Symphony

Like a love song on the radio
ラジオから流れてくる恋の曲みたい

Will you hold me tight and not let go…
私をぎゅっと抱きしめて…置いて行かないで…

And now your song is on repeat
あなたの曲を何度も何度も聞くわ

And I’m dancin’ on to your heartbeat
そしてあなたの鼓動とともに私は舞う

And when you’re gone, I feel incomplete
あなたがいなくなったら私は不完全になっちゃう

So if you want the truth…
ほんとうのことを言うと

I just wanna be part of your symphony
あなたの人生の一部になりたいの

Will you hold me tight and not let go?
私を抱きしめて、そばから離れないで?

Symphony

Like a love song on the radio
ラジオから流れてくるラブソングのよう

Symphony

Will you hold me tight and not let go?
抱きしめて?そばにいて?

Symphony

Like a love song on the radio
ラジオから流れてくるラブソングみたい

Will you hold me tight and not let go…
抱きしめてよ…そばにいてよ…

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?