見出し画像

【和訳】Drink - Destroy Boys

デストロイ・ボーイズ2つ目
これに出てくる彼女っつうのは多分酒のこと

Heaven send someone down
天国から誰かが送られた
I'm about to turn this confession to a smoke cloud
私は心を入れ替え、煙雲に懺悔する
Who put me here? It’s hard to say
誰が私をここに寄越したのか、それは言い難い
Nails bleed as I claw out of the grave
墓を掻いて出たから、爪が血だらけ

I want to play guitar
ギターが弾きたいのだ
But I reach for a glass
でもグラスに手が伸びちゃう
She says that I'm a star
彼女は、私のことをスターだって言った
That I won't last
そんなの長く続かないだろうけど

She understands me like you did
彼女は私のことを理解してくれている、君みたいにね
She really loves me
彼女は本当に私のことを愛している
I'm a saint living in sin
私は罪の中に生きる聖人だ
Oh, she really loathes me
ああ、彼女は本当に私のことが大嫌いみたい
She really loves me
彼女は本当に私を愛している
She really loves
本当に愛してる

Sometimes I see the sun rise
ときどき朝日を見る羽目になる
I try everything to calm my nervous mind
私は不安定な気持ちを落ち着けるために、全部試した
I don’t wanna let go control
自分のコントロールを失いたくない
Don't like feeling alonе
孤独を感じるのは嫌い

At least I know what I've seen
少なくとも私は知ってる、見たことある
Thesе horns run through my family
警笛が私の家族に響き渡る
At least I know
少なくとも知ってる
At least I know
少なくとも

She understands me like you did
彼女は私のこと理解してるの、まるであなたみたい
She really loves me
彼女は私のことが本当に大好き
I'm a saint living in sin
私は罪に生きる聖人だ
Oh, she really loathes me
彼女は、私のことが大嫌い
She really loves me
彼女は、私のことを本当に愛してる
She really loves
本当に愛してる

Woo ooh, here we are again
私たちはここに再び
She holds me tight
彼女が私をキツく抱きしめ、
But something isn't right
でも何かが正しくない
Woo ooh, but something isn't right
何かが、間違ってるんだ

She understands me like you did
彼女は私を理解してるの、君みたいだ
She really loves me
彼女は私のこと大好きみたい
I'm a saint living in sin
私は罪まみれの聖人だね
Oh, she really loathes me
彼女は私が大嫌いみたい

She understands me like you did
彼女は理解してくれる、君がそうだったように
She really loves me
彼女は私を本当に愛してくれる
I'm a saint living in sin
私は罪の中で生きる聖人だよ
Oh, she really loathes me
ああ、彼女は私が本当に大嫌いみたいだ
She really loves me
彼女は私を本当に愛してくれる
She really loves
本当に愛してくれる


酒は私を依存させてくれるけど酷いことももたらす、って感じ
Thesе horns run through my familyのあたりがちょっと怪しい、分からんかった

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?