Bring Me The Horizon - Top 10 staTues tHat CriEd bloOd【和訳】

※リリックビデオだが、激しい光の点滅があるため注意。

I guess that some of us
僕が思うに、僕らは…
Are just born with tragedy in our blood
悲劇を背負う運命と一緒に生まれてきたのかも
It's just basic chemistry
それがただの科学反応のように
Or maybe all these open wounds
もしくは、傷口を抉る出来事すべては…
Is how the light gets into you
君に光が差し込んでいる象徴なのかもね
'Cause I'm starting to realise
だって、僕は気付き始めたんだ

No one's gonna come and rescue me
誰も僕を助けになんてこないって
I'm drowning in my sleep
夢の中でもがいてるんだよ
The scars have got too deep
傷は深くなるばっかりだ
And no amount of love could set you free
そして、どれだけの愛を注がれようとも自由にはなり得ない
The fight's inside, I'll take myself to hell and back
己との闘いなんだよ、どん底に落ちて、でも戻ってくるさ
Tonight we go to war
今夜も僕らは戦争に赴くんだ

Someone put a gun
誰かが銃を向ける
Straight to our hearts and paint the walls
僕たちの心臓に向けて、そして壁を彩るんだ
With our love
僕たちの「愛」ってやつで
There's a world of hurt in us (Someone)
僕らの中には痛みに支配された世界があるんだ
And maybe once we spill our guts (With our love)
もし一度僕らの内側をさらけ出せば
We can stitch ourselves back up
僕らは正気に戻れるだろうね
Yeah, I'm starting to realise
そうさ、僕は気付いちゃったんだ

No one's gonna come and rescue me
誰にも僕らを助けることなんてできないんだ
I'm drowning in my sleep
深く深く、眠りの底に沈んでいくんだ
The scars have got too deep
傷はどんどんと深くなっていく
And no amount of love could set you free
どんな愛も、僕たちを解放してはくれないんだ
The fight's inside, I'll take myself to hell and back
これは自分との闘い、地獄を見ることになるかも
Tonight we go to war
それでも、今夜も戦いにいくのさ

'Cause I know that you're low
君は落ち込んでる、だろ?
But once you hit the bottom
けど、一度どん底に落ちてしまえば
At least there's nowhere to go but up
もう上がるしか道はないじゃないか
Yeah, I know that you're low
どれだけ落ち込んでも
But once you hit the bottom
地獄を見たんだったら
At least there's nowhere to go but up
もう怖いものなんてないだろ?

Yeah
The hardest thing you'll ever know
君が知るこの世で最も厳しいこと
Is there's no love like your own
それは、君を愛せるのは君だけだってこと
No, there's no love like your own
君だけが、君を真に愛せるんだよ

No one's gonna come and rescue me
誰も僕らを助けになんてこないんだよ
I'm drowning in my sleep
夢の中でもがき続ける
The scars have got too deep
傷は深くなるばっかりだ
And no amount of love could set you free
そして、どれだけの愛を注がれようとも自由にはなり得ない
The fight's inside, I'll take myself to hell and back
己との闘いなんだよ、どん底に落ちて、でも戻ってくるさ
Tonight we go to war
今夜も闘わなくっちゃ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?