見出し画像

【ECD】English Challenge Day _6月22日 に参加!!

みなさま、こんにちは。
ゆうちゃんママです。

今回は、まるえりさんという配信者さんが、stand.fmでとっても素敵な企画を立ち上げられたということで、参加してみました!!

私も頑張って、英語で話してみたので、ぜひ聞いてください✨

これからも続けていきますので、応援してもらえると嬉しいです。
せっかくなので、この配信の英語台本と日本語訳を掲載します。

《英語台本》
Hello everyone, welcome to my channel.
I’m taking part in English Challenge Day and speaking today.
Today, I'm going to talk about the reasons why I want to speak English.
Let's get started.

When I was in high school, I didn't have the courage to study abroad.
The reason was that I couldn't speak English well.
I still regret it.
I hope to improve my English and be brave enough to study abroad next time.

Thank you for listening until the end.
Looking forward to your likes and comments!
See you next time.

《日本語訳》
皆さんこんにちは、私のチャンネルへようこそ。
今日はイングリッシュチャレンジデーに参加して話をします。
今日は私が英語を話したい理由についてお話します。
始めましょう。

高校生の頃は留学する勇気がありませんでした。
理由は英語があまり話せなかったからです。
今でも後悔しています。
英語を上達させて、次回は勇気を出して留学したいと思っています。

最後まで聞いていただきありがとうございました。
いいねやコメントお待ちしております!
次回お会いしましょう。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?