見出し画像

Broken my Brain

"Unique Digital Art to from Japan to a global audience. My creations are not just representations of my internal experiences, but they also resonate with the universal human condition, encompassing a spectrum of emotions and perspectives.

My art emerges from the intricate interplay of ADHD and bipolar disorder. These conditions, often perceived as challenges, endow me with an unconventional lens through which I view the world. Through my art, I capture the vibrancy of constant motion, the vividness of emotional tides, and the profound depth that these perspectives bring. My work transcends the ordinary, offering glimpses into a world of intense emotions and dynamic energy.

In my pieces, you will find expressions of the oscillating moods of bipolar disorder — the peaks of euphoria and the troughs of melancholy, all rendered in bold colors and forms. This emotional intensity, though overwhelming at times, is channeled into art, offering empathy and new insights to the observer. Meanwhile, the creativity and vigor of ADHD fuel my artistic process, resulting in lively, kinetic pieces that captivate and engage.

While my digital art is rooted in personal experiences and emotions, it is not confined to them. Rather, it expands into a broader exploration of human introspection, evoking empathy and inspiration in a diverse audience. Each piece I create carries a unique message, stirring different emotions and thoughts in every viewer.

I am passionate about sharing this unique art with people worldwide. It's a message from Japan to the world, a universal expression born from personal experiences. If my work finds a buyer, I am open to showcasing it as an NFT, affirming its uniqueness and exploring the new frontiers of digital art as a medium.

Through my art, I hope to offer a window into the world as seen by individuals with ADHD and bipolar disorder, fostering understanding and connection. Let my digital art be a source of new perspectives and inspiration for you. This is my message to the world, a unique portrayal of how I perceive the world around me. I invite you to explore and engage with my digital art.

Broken my Brain by Yuki

ADHDと双極性障害を持つ個人としての視点が、世界におけるデジタルアートを形作っています。私の視点は、内面の経験を表現するだけでなく、広範な感情や視点を含む普遍的な人間の感情に響いて描いています。

私のアートは、ADHDと双極性障害との微妙な関係から生まれています。これらの状態はしばしば課題と捉えられますが、それらは私に非常に独創的なレンズを与え、世界を見る方法を変えました。私のアートを通じて、私は常に動き回る活気や感情の激しさ、そしてこれらの視点がもたらす深遠な深さを捉えています。私の作品は日常を超え、強烈な感情やダイナミックなエネルギーが詰まった世界への一端を観てください。

私の作品には、双極性障害の揺れ動く気分が表現されています。 euforia(喜びの頂点)とmelancolía(憂鬱の谷底)が大胆な色彩や形で描かれています。この感情の強さは時に圧倒的ですが、それをアートに昇華することで、観察者に共感や新たな洞察を提供しています。一方で、ADHDの創造性と活力は私のアートプロセスを支え、鮮やかで動きのある作品を生み出しています。


私のデジタルアートは個人的な経験と感情に根ざしていますが、それに縛られるものではありません。むしろ、それはより広い人間の内省の探求へと展開し、多様な観客に共感とインスピレーションを呼び起こします。私が作るそれぞれの作品には独自のメッセージがあり、観る人々に異なる感情や思考を喚起します。

私はこのユニークなアートを世界中の人々と共有することに情熱を持っています。それは日本から世界へのメッセージであり、個人的な経験から生まれた普遍的な表現です。もし私の作品が購入者を見つけるのであれば、それをNFTとして展示することも検討しており、その独自性を確認し、デジタルアートの新たなフロンティアを探っていきます。

私のアートを通じて、ADHDと双極性障害を持つ個人の目線を世界に開示し、理解とつながりを育むことを願っています。私のデジタルアートが新しい視点やインスピレーションの源となることを願っています。これは私から世界へのメッセージであり、私が世界をどのように捉えているかのユニークな描写です。私を通して見える世界と脳内神経伝達物質とsynapseが、テーマです。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?