心に響く音。記憶に残る声。

Twitterで回ってきてたまたま目にしたこちら。
もう何万回でも聴きたくなるメロディと音。


歌詞がこちら。和訳もつけてみました。


Hours spent talking on the phone with you
何時間も君と電話した
Kept wishing I could be alone with you
今でも君と一緒にいたいとそう願ってる
Fighting for a spot in your brain
君の心に届けたいのに
Just to hang up and have somebody else coming home with you
この電話を切れば君の元にそいつが行くんだろう
Seems we only talk when he acts up
俺たちが話してるのはそいつとケンカしたからなんだろ?
And when he acts right then you back up
勝手な振る舞いをするから手に負えないんだろ
Guess I’ll always be the back up
俺ならいつだって君を支えるのに
Baby tell now,
なぁ、教えてくれよ

Have you forgotten me?
俺の事を忘れたのか?
Everything we said we’d be?
俺たちはいつも全てを語り合った
All the nights cried to me
君が泣く夜もあった
Guess it didn’t mean a thing…(Have you forgotten me?)
それさえ何も意味がなかったのか…
Tell me why it’s always
なぜなのか教えてくれよ
You and a somebody
なぜ、君とそいつなんだ
Why can’t it be you and me?
なぜ俺とお前じゃダメなんだ


サポートして頂けるとめちゃくちゃ励みになります! ありがとうございます!