Happiest girl

Stephen Dawes

シングルのジャケット写真が大好きでスマホに挟んでいます:))

You make me nervous in the best way
君は僕を最高にどきどきさせるよね
Had my heart racin' on the first date
初めてのデートで僕の心臓は跳ねてばかりだった
We're keepin' it casual, we're playin' it cool
何でもないような風を装ってるけど
But I told my friends all abou
ほんとは君のこと全部、友達に話しちゃうくらいなんだ

And I know I said that I'm not ready yet
まだって言ったのが僕なのは分かってるけど
But you got me changin' my mind
君が僕の心を変えたんだよ

I wanna make you the happiest girl in the world
君を世界で一番幸せな女の子にしたいんだ
Think I could make you the happiest girl in the world
僕は絶対君を幸せにできると思うんだ
If you let me, won't you let me, 'cause I'm sure
僕にやらせてよ、僕ならきっとできるよ
Sure, I could make you the happiest girl in the world
君を一番幸せなおひめさまにできるから

I wanna listen to your problems
君の悩みを全部聞かせてよ
I'll help you fix them, even the small ones
どんな小さいことだって力になりたいよ
I'll be friends with your friends
君の友達とも仲良くなりたいんだ
Make you breakfast in bed every day of the week, anythin' that you need
毎日ベッドの上で楽しむ朝ご飯を、食べたいものなんだって作ってあげる
And you don't like compliments, but you deserve all of them
誉め言葉が好きじゃない君だけど、全部似合ってるよ

And I know I said that I'm not ready yet
まだって言ったのが僕なのは分かってるけど
But you got me changin' my mind
君が僕の心を変えたんだよ

I wanna make you the happiest girl in the world
君を世界で一番幸せな女の子にしたいんだ
Think I could make you the happiest girl in the world
僕は絶対君を幸せにできると思うんだ
If you let me, won't you let me, 'cause I'm sure
僕にやらせてよ、僕ならきっとできるよ
Sure, I could make you the happiest girl in the world
君を一番幸せなおひめさまにできるから

And I know I said that I'm not ready yet
準備できてないって僕が言ったけど
But you got me changin' my mind
君が僕を変えてくれたから

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?