Kilby Girl

The Backseat Lovers

We're both throwing smoke into the night
あの夜二人で煙草を吸ってたね
It's raining I suppose that you need a ride
迎えが必要なくらいの雨が降ってたっけ
She said I've got nothin' to do and neither do you
あの子は何にもすることがないねなんて言って
There's a place down the road where we can waste the whole afternoon
道を下った先には午後の暇つぶしにちょうどいい場所があったんだ

I overheard that she was nineteen
あの子は19歳だって耳にしたよ
She's got a fake ID and a nose ring
偽物のIDと鼻にピアスなんか開けて
Those kind of girls tend to know things
こういう女の子は世の中の渡り方を知ってる
Better than I do
僕よりずっと上手にやるのさ
And I'm dying
知りたくてたまらないよ
To figure out what she's hiding
あの子が何を隠してるのか
She's playing it cool but she's lying
何でもないような顔をして嘘をついてるんだ
Better than I do
僕よりずっと上手にね

Feels like a night to carry a tune
歌を歌いたいような気分の夜だった
I've been carrying yours
僕はあの子をリードしながら歌ってたんだ
since you wrecked my room
あの子は僕の部屋で音痴を披露したからね
And I've got nothing to do and neither do you
お互い暇を持て余してたから
So let's chase after love
恋をしようよ
And waste away the whole afternoon
昼下がりの間ずっとね

I overheard that she was nineteen
あの子は19歳だって耳にしたよ
She's got a fake ID and a nose ring
偽物のIDと鼻にピアスなんか開けて
Those kind of girls tend to know things
こういう女の子は世の中の渡り方を知ってる
Better than I do
僕よりずっと上手にやるのさ
And I'm dying
知りたくてたまらないよ
To figure out what she's hiding
あの子が何を隠してるのか
She's playing it cool but she's lying
何でもないような顔をして嘘をついてるんだ
Better than I do
僕よりずっと上手にね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?