Calling after me

Wallows


今1番好きなバンドです:))
ジャケットの公衆電話がかわいい

Who's somebody you know you shouldn't call?
電話するべきじゃないってわかってるのにしちゃう相手は誰?
Who were you kissing in the back of your car?
バックシートで君がキスしてた相手は誰?
Who's the one, the one who got away?
この状況から逃げたのは誰?
Who are you thinking of when you end the day?
1日の終わりに君の頭に思い浮かぶのは誰?

'Cause I know you can see
君はわかっているだろうから
We're more than a secret
僕らは秘密以上の仲だってこと
You know I can be
僕はなれるってわかってるだろうから
Just what you want
君がなってほしいままに

'Cause I've been out until the morning
だって僕は朝まで出かけているけど
And I don't think I'll last another night
明日の夜には戻ってこれると思うから
I knew the feeling would be forming
この感情が沸き上がるのを知っていたよ
After I took a look into your eyes
君の瞳を見ていると
But are you ready for it, darling?
でも君は準備できてるの?
I'll take all your responsibilities
責任は全部負うからさ、
And you've got everybody calling
みんなからの着信で君の携帯は鳴りっぱなしだけど
But I know that you're calling after me
誰よりも先に僕にかけてくれるでしょ

Don't play dumb, I know you fantasize
とぼけたふりはよせよ、毎晩思い描いてるの知ってるよ
You could have me on my back every night
僕に大事に守ってもらえること
I don't mind the things that you've been doing
君が何をしていようと気にしないよ
Think you need someone like me to get through it
乗り越えるには僕みたいな人が必要なんでしょ

And I know you can see
君はわかっているだろうから
We'll let people talk
言いたい人には言わせておけばいいこと
And you know we can be
僕らはなれるってわかってるだろうから
Just what they want
みんながなってほしいままに

'Cause I've been out until the morning
だって僕は朝まで出かけているけど
And I don't think I'll last another night
明日の夜には戻ってこれると思うから
I knew the feeling would be forming
この感情が沸き上がるのを知っていたよ
After I took a look into your eyes
君の瞳を見ていると
But are you ready for it, darling?
でも君は準備できてるの?
I'll take all your responsibilities
責任は全部負うからさ、
And you've got everybody calling
みんなからの着信で君の携帯は鳴りっぱなしだけど
But I know that you're calling after me
誰よりも先に僕にかけてくれるでしょ

'Cause I've been out until the morning
僕は朝まで出かけているけど
And I don't think I'll last another night
明日までは続かないと思うから
I knew the feeling would be forming
この感情が沸き上がるのを知っていたよ
After I took a look into your eyes
君の瞳を見ていると
But are you ready for it, darling?
でも君は準備できてるの?
I'll take all your responsibilities
責任は全部僕に預けて
And you've got everybody calling
みんなからの着信で君の携帯は鳴りっぱなしだけど
But I know that you're calling after me
誰よりも先に僕にかけてくれるでしょ
You're calling after me, mmm
僕は知っているんだ

((oneday i bumped into this band called wallows and listened to this song on spotify... now im so obsessed with them!))

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?