canada

Lauv, Alessia Cara

Waking up in your bed
君のベッドの中で目が覚める
It's almost like I've been here forever
もうずっとここにいたような気がするよ
I'm obsessed with your brain
君の考え方にもう夢中なんだ
And I'd unfold it if you let me
僕にもその想像をひろげさせてよ

What if we move to Canada
もし、僕らカナダに引っ越してさ
And buy some things we don't need?
使わないような物を買い込んだらきっと素敵だろうな
Bring your mother's dog
君のママの犬も連れて行って
Your paintbrush and some candy
君のペイントブラシとキャンディも忘れずにね
And when they talk about those
みんながこんな話をしてさ
People who up and leave
荷物を詰めて出発してく
That could be us
僕らもそうなれると思うんだ
That could be you and me
君と僕できっとね

How you talk with your hands
あなたが話すときのその手ぶり
And how you're sad like a movie
映画みたいな感傷の仕方も
And we got luck so bad we have to laugh
私たち運が悪すぎて笑っちゃうね
I guess we're lucky that we don't need much outside of us, do we?
でもお互いがいれば他のものは何も要らないなんて、やっぱり運がいいのかな?

What if we move to Canada
もし、僕らカナダに引っ越してさ
And buy some things we don't need?
使わないような物を買い込んだらきっと素敵だろうな
Bring your mother's dog
君のママの犬も連れて行って
Your paintbrush and some candy
君のペイントブラシとキャンディも忘れずにね
And when they talk about those
みんながこんな話をしてさ
People who up and leave
荷物を詰めて出発してく
That could be us
僕らもそうなれると思うんだ
That could be you and me
君と僕できっとね

So why don't we move to Canada
だから僕らでカナダに引っ越したいんだ
And buy some things we don't need?
それで要りもしないものを買い込んで
Bring your mother's dog
君のママの犬も連れてっちゃったりしてさ
Your paintbrush and some candy?
ペイントブラシもキャンディももちろん忘れずに
And when they talk about those
人びとがこんな話をして
People who up and leave
荷物をまとめて出発していく
That could be us
僕らもそうなれるはずなんだ
That could be you and me
僕と君となら

Move to Canada
カナダに引っ越して
And buy some things we don't need
使いもしないものを買って
Bring your mother's dog
君のママの犬も連れて行こう
Your paintbrush and some candy
君のペイントブラシとキャンディも
And when they talk about those
みんなこんな話をしてさ
People who up and leave
荷物を詰めて出発していく
That could be us
僕らならそうなれると思うんだ
That could be you and me
僕と君ならきっと

That could be you and me
君と僕もそうなれるんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?