見出し画像

My precious days..燕が4匹産まれました🐣

My precious days.. I can't hardly catch up to post everything and yet wanna try to introduce part of them though. 💕

毎日が秒です。さっきだと思ったら、3日前とかであったりします。

息子はハイハイが上手くなりました。そして、ガレージで燕が4匹産まれました🐣

愛おしい。。が炸裂しています。そして過ぎていきます。 

休憩。

一生息子を眺めていたいくらい夢中。

なのに仕事を諦められず、張り切って現場へ出てしまう。

好き、なんだなと、今更のように

諦められない、という感情が起こる事

一度の人生を、今、生きているという事が

幸せだったと思い出したりしています。

結婚式の司会を深めたい気持ちが、また湧いてきました。それが堪らなく、愛おしい感情で、自分でも驚くほどです。

花嫁様の言葉が、いつだって最高に嬉しい。。。


私に出来る事は、家で家族を幸せにする事。

大切な人を大切にする人達の覚悟を、どこまでも肯定する仕事をする事。

そうであったと、また一つ迎えた日本の節目、噛み締めています。

以上、ささやかすぎる近況報告でした。

※また最近、英語の勉強熱が上昇中につき。一緒に楽しんで下さる方は、下手な英語ですが⇩宜しければお付き合い下さい。

An awful crime happend in the middle of the election and I have been shocked and totaly speechless.

I wasn't suporting his administrations at all but still overwhelmed.

Things make me come to realize that all I can do is to cherish my beloved ones and I wanna support people who decided to love someone through my work.

It sounds like nothing but It's everything and I still wish for the world peace.

4baby swallows were born in our garage anyway.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?