アサイーボウルとハワイ

Miss Hawaii…🌺(ミスハワイさんじゃないですよ)…とか書くべきかしら?
大概の帰国子女の家は日本⇔アメリカなど一時帰国などをする際、ハワイを通るからと言う理由でハワイに行かれるおうちが多いと聞いてきた。
が、我が家は人生で2回くらいしか立ち寄ったことがない。
どちらかというと海の綺麗さなどはレディーガガさんもよくいくというバハマの方が覚えている。
これだけ出会う方々が口を揃えてハワイが好きハワイがいいハワイ行きたいetcと聞くのできっとまだ出会ったことがないハワイがまだあるはずだ。(CM文言)却下。

ハワイ自体島的にはもちろん素敵なのですが、個人的に大嫌いな飛行機に何時間も耳が痛くなるのに乗り、降り立ち、顔が日本人なので『いらっしゃいませ〜』『ママ待ってよー!!』『こーらーいい加減にしなさいー!』と苦労して辿り着いたのに目をパチクリしてしまう。
👁👁『ここは…日本か?』…?

…と悲しい現実にげんなりしてしまいます😓
やはり高いお金を払い、辛い思いをして飛行機に乗り、思う存分アメリカだし英語のシャワーを浴びに浴びたいじゃないですか。
綺麗な海にも入りたいさ。昨日海の日だしさ。
Is it only me?
でもこのアサイーボールは美味しかった。
幼馴染の数年前の結婚式で行った際にオススメされて食べた時のものです。
ハワイで食べたアサイー🍹って思ってハワイにしかないはず☆ワイハ限定☆と思って生きていたのですが数ヶ月後には表参道にあり、普通に食べました。なんや、もう輸入されてるやん、でした。笑。
今はないかもです。
以上。

画像1


So it’s quite long today but I was just writing that Hawaii itself is great and I ate this Açaí bowl in Hawaii
this itself was of course great in but since I really don’t like going on planes because my ear hurts and spending so much money and flying for a long time and you get off and you just hear Japanese(run-on sentence lol)
that’s why I just don’t like Hawaii sometimes because all the effort that I did goes away whenever I hear Japanese(it’s reality to me I guess; I’m the type that wants to feel a non-daily-life kinda situation whenever I travel).
Yeah I know there’s a lot of Japanese people in Hawaii and I have a Japanese face so it’s fine but flying all the way to Hawaii and hearing Japanese and speaking Japanese is like not what I want.
I want to be able to speak English and hear English and feel the vibe of the states whenever I fly all the way.
Overall I just wanted to say I wanna go to the beach🌊 and go away Corona lol
Yup

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?