見出し画像

ファスティング 1日目

●1日目のメニュー

朝 植物性発酵飲料 20ml

昼 準備食

夜 準備食

※水2L


1週間の飲食は全てエステプロラボさんが決めた物を摂取しました。

ご飯はとても美味しく空腹は感じませんでしたが、一番辛かったことは水を2L飲まないといけないことでした。

普段は意識しても500mlしか飲めない私にはこれが一番辛いです。


外でご飯屋さんやコンビニの誘惑にも、1週間後の自分のスッキリした身体を想像したら、頑張ろう!という気持ちになりました★


無事1日目が終わりこれから空腹との戦いになるのかな、2日目が楽しみです。


ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー

● Menu for day 1

Breakfast: 20 ml plant-based fermented drink

Lunch: Preparation meal

Dinner: Preparation meal

*2L of water

All food and drink for the week were taken as decided by Esteprolabo. The food was very tasty and I didn't feel hungry, but the hardest thing was that I had to drink 2L of water.

This is the hardest thing for me because I usually drink only 500 ml even if I am conscious of it.

Whenever I found a restaurant or convenience store outside, I imagined my refreshed body a week later.
And then I'd go for it! I felt like I could do it.

Day 1 is over. Will I feel hungry now?

I am looking forward to day 2.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?