見出し画像

No diving 飛び込み禁止

I’m writing this note by the pool after all. 

“No diving” is one of the rules guests and residents have to keep in the pool. 

When my kids started to swim on the first day in Hawaii, I asked them not to dive into the pool. 

However, a foreign guest who looked like a teenager dove into it many times just after I warned my kids about diving. 
My younger daughter told him not to dive as soon as she noticed it. He said to her that it was not diving but jumping. 

After that they all enjoyed jumping into the pool never diving.

Thank you for reading,
David

やはりプールサイドでこのnoteを書いています。

「飛び込み禁止」は、ゲストと住民がプールで守らなければならないルールの1つです。 

ハワイでの初日に子供たちが泳ぎ始めたとき、私は彼らにプールに飛び込まないように言いました。

しかし、私が子供たちにダイビングについて注意した直後に、十代に見える外国人ゲストが何度もプールへ飛び込みました。 
下の娘は、それに気づくとすぐに、彼にダイビングしないように言いました。彼はダイビングではなくジャンプだと言いました。

その後は、みんなが、決してdivingすることなくプールにjumpingして楽しんでいました。

読んでくれてありがとう。
ディビッド

Good weather in Waikiki

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?