見出し画像

3 good things 1/18

1.Took a personal lesson at a gym.

A gym where I went for dieting last summer offered me a free lesson because January is my birth month. It was hard for me to exercise for the first time in a long time, but I was able to refresh myself.

1.ジムでパーソナルレッスンを受けた。

去年の夏にダイエットで通ったジムで、1月が誕生月だったので無料レッスンをしてもらいました。 久しぶりの運動でハードでしたが、リフレッシュできました。

2.Picked my kids up at school.

I went to an international school to pick my kids up with my wife. They couldn’t be in time for a school bus because they had club activities after school. I am happy because they enjoy their clubs.

2.子供を学校に迎えに行った。

私は妻と一緒にインターナショナルスクールに子供を迎えに行きました。放課後に部活があったので、スクールバスに間に合わないのです。彼らはクラブを楽しんでいるので、うれしいです。

3.Just like an another ordinary day.

There was nothing special today. Got up in the morning and did what I always do. My family live safely. That’s all right.

3.いつもと変わらない日常。

今日は特別なことは何もありませんでした。 朝起きて、いつもしていることをしました。 私の家族は安全に暮らしています。 それでいいのです。

Thank you for reading,
David

Lunch box I bought after the gym.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?