見出し画像

Hawaii time flies slowly. ハワイ時間はゆっくり過ぎます

2 days have passed since my family and I visited Hawaii. It is unexpectedly cold here. I guess it is about only 18 celsius now at 4pm.
 We stay in condo near Waikiki, booked through Airbnb. Residents and guests are kind to my kids. 

ハワイに来てから2日が経ちました。予想外に寒いです。今午後4時で、気温は18度くらいしかなさそうです。Airbnbで予約したワイキキ近くのコンドミニアムに宿泊しています。住んでいる人も、ゲストも、私の子供たちに優しいです。

A Pool in the condo

My kids enjoy swimming in a pool even though it is cold. My wife and I were suffering from jet lag but finally we recovered from it.

私の子供たちは、寒いのにプールで泳ぐのを楽しんでいます。妻と私は時差ぼけに苦しんでいましたが、やっと回復しました。

French toast
Eggs Benedict

Food is more expensive than Japan, but I don’t really care about it and try to eat what I want and as much as I want.

食べ物は日本より高いですが、あまり気にせず、食べたいものを好きなだけ食べるようにしています。

Locomoco
Smoothie

Thank you for reading,
David
読んでくれてありがとう。
ディビッド

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?