見出し画像

Heading to Hawaii ハワイへ

I’m writing this note in front of a boarding gate bound for Honolulu while my kids are watching youtube through i-pad. Although there are still few people in Narita airport, my family and I were so excited when we arrived at the international counter. It’s been so long since I traveled abroad last time that I felt nostalgic in the airport.

ホノルル行きの搭乗ゲートの前で、娘2人はi-padでyoutubeを見ている間に、この note を書いています。 成田空港はまだ人が少ないのですが、国際線カウンターに着いた時、私と家族は大興奮でした。 久しぶりの海外旅行で、空港を懐かしく感じました。

Only a few people in the airport
The number of flights are also small.
My kids took photos each other.
My wife was also taken photos by them.

What I am looking forward to in Hawaii is that my kids practically speak English freely. In addition, I’m so glad that I don’t have to wear mask during stay there.

私がハワイで楽しみにしていることは、私の子供たちが自由に英語を話すことです。 また、滞在中にマスクを着用しなくてもいいことが、とても嬉しいです。

The last food before leaving Tokyo was Soba. My diet will change from healthy Japanese food to hamburgers and T-bone steaks. I brought training shoes to go to a gym for exercising, but I don’t have any confidence to do so.

東京を出発する前の最後の食事はそばでした。 私の食生活は、健康的な日本食からハンバーガーとTボーンステーキに変わります。ジムに行くためにトレーニングシューズを持ってきましたが、ジムへ行く自信がありません。

Bought Soba in Seven Eleven.

Can’t wait for visiting the island!

Thank you for reading,
David

ハワイが待ちきれないです!
読んでくれてありがとう。
ディビッド

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?