見出し画像

3 good things 2/3

1.Recovery.
My older kid and I went to an orthopedic doctor after school. She is recovering from her left clavicle fracture so well that the doctor finally allowed her to remove her clavicle band. She still needs time but is making progress in recovery smoothly.

1.回復
上の娘と私は放課後に整形外科に行きました。娘は左鎖骨骨折から順調に回復しており、お医者さんはついに娘に鎖骨バンドを外すことを許可しました。まだ時間が必要ですが、順調に回復に向かっています。

2.Denny's
I had dinner with my family at Denny's, which is a chain family restaurant after visiting the orthopedic clinic. We enjoyed it there at a reasonable price by using a discount coupon. We received it in advance because February is my wife's birth month.

2.デニーズ
整形外科クリニックの後で、チェーンのファミリーレストランであるデニーズで家族と夕食をとりました。割引クーポンを利用してリーズナブルな価格で楽しみました。2月は妻の誕生月なので事前にクーポンを受け取っていました。
  
3.Friday
I feel so relieved on Friday same as everyone does so. My family all did well this week as always. Thank God and my family.

3.金曜日
みんなと同じように、金曜日はほっとします。家族みんな、今週もいつものようによくがんばりました。神様と家族に感謝します。

Thank you for reading,
David



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?