見出し画像

Moved to a hotel ホテルに移りました

My family and I moved from a condo in Waikiki to a hotel near Ala Moana shopping center yesterday. We are going to stay here during the rest of our vacation in Hawaii. However, what my kids do is playing in the pool after all.

昨日、ワイキキのコンドミニアムからアラモアナショッピングセンター近くのホテルに引っ越しました。 ハワイでのバケーションの残りは、ここに滞在する予定です。でも、2人の娘はやっぱりプールで遊んでいます。

Pool in the hotel

Honestly, stay in the hotel is more comfortable than that of the condo because they clean our room everyday. The hotel rate is more expensive than that of the condo, though.

正直、コンドミニアムよりもホテルに滞在する方が快適です。 毎日部屋を掃除してくれるからです。ホテルの料金はコンドミニアムよりも高いですけども。

The room is so clean!

While I looked after my kids in the pool until lunch time, my wife went shopping to Ala Moana Shopping Center, which is directly linked to the hotel. On the contrary to it, I went shoppping in the afternoon, during my wife’s taking care of my kids in the pool.

私がお昼までプールで子供たちの面倒を見ている間、妻はホテル直結のアラモアナショッピングセンターへ買物へ行きました。逆に、午後は、妻がプールで子供たちの世話をしている間、私が買い物に行きました。

Newly opened acai bowls shop
Acai bowl for breakfast as usual

Thank you for reading,
David

読んでくれてありがとう。
ディビッド

David!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?