見出し画像

ハムのイングリッシュ その5

Today, I went to the beachfront with my children. I found a sea shell
and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed.
There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had
to tell someone!

今日さ、俺行ったんだよ、海辺に。俺の子供と一緒に。そしたらさ、見つけちゃってね、貝殻を。それからあげたんだよそれを、俺の4歳の娘に。こう言ってさ。「娘よ、感じれるんだよ、大きな海を。そっとあてるんだこれを、君の耳にね」彼女はそっとあてた。貝殻を。彼女の耳に。それから悲鳴をあげる。いたんだよヤドカリが中に。それでヤドカリが挟むんだ彼女の耳を!彼女はもう絶対嫌だってさ、海岸に戻るのは(笑)俺は知ってるよ、これは完全に的外れなメールだってこと。だけど俺はどうしても話したかったんだ、誰かに!

参考:"2020年5月12日のスパムメール"より

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?