見出し画像

INFORMATION | お知らせ - The Behaviour Project

Our journey has been postponed to 2023

Since we started The Behaviour Project in 2020, our journey was obstructed by the coronavirus pandemic. Due to current travel restrictions, sadly we decided to postpone our research & presentation for 2023.

The project is led by members from three countries, Korea, China and Japan. As we’ve seen people’s movements and interactions causing our lives in danger, we believe the project could prove the value of cultural exchange over current affairs. We will continue to seek opportunities to relaunch the project given the circumstance and keep in touch with you on this website. Thanks for visiting and we hope to see you soon!

Daisuke Nakazawa

プロジェクトの2023年への再延期について

私たちが2020年にプロジェクトをスタートしてからこれまで、私たちの活動はコロナウイルスのパンデミックによって阻まれてきました。2022年になっても国境を越えた移動が制限されている状況を踏まえ、私たちは残念ながらプロジェクトを2023年に再度延期することにしました。

The Behaviour Project は、日中韓3ヵ国のメンバーによる共同制作の作品です。それは、人の移動や交流によってウイルスが広まり人の命がリスクに晒される状況を目の当たりにしたコロナ後の私たちにとって、移動や交流という価値に対するチャレンジでもあります。今後も再開のチャンスを探し、状況が整い次第、活動を再開するつもりです。最新情報は、このウェブサイトでもお知らせしていきますので、引き続きよろしくお願いします。

中澤大輔

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?