【和訳】Secret Love - Dept

曲の出だしから"私は君が好き、私ほどに"って来るの、強すぎて好き。自分自身を愛せるって素敵。

Secret love (Feat. Ashley Alisha, Jae luna) - Dept

I like you like me
나는 네가 좋아 나만큼이나
私は君が好き 私くらいに

What would we ever need?
우리에게 뭐가 더 필요해?
私たちには何がもっと必要なのかな?

I want this thing forever cause i
이대로 영원했으면 해
このまま永遠でいられたらいいのに

like you like me
내 자신만큼 네가 좋으니까
私自身くらいに君を好きだから

What would we ever need?
우리에게 뭐가 더 필요해?
私たちには何がもっと必要なのかな?

I want this thing forever cause i
이대로 영원했으면 해
このまま永遠でいられたらいいのに

We text all night way past three
우린 밤새도록 문자를 나눴어
私たちは夜通しメールをする

so deep in this pretty daydream
아름다운 꿈에서 헤어나오지 못하고 있어
美しい夢から抜け出せずにいる

And the next thing i realize
그리고 난 깨달았지
そうして私は気づいたよ

Sun's already in my eyes
태양이 이미 내 눈 속에 담겼다는 걸
太陽は既に私の目の中に込められたってことを

Everybody's Curiously
모두들 궁금해하지
みんなが気になるだろうな

Askin why my cheeks blush at your name
왜 네 이름에 내 볼이 붉어지는지
どうして君の名前に私の頬が赤くなるのか

Better shrug it off before they notice
다들 눈치채기 전에 아무렇지 않은 척 할래
みんなが気がつく前になんともないふりをするね

So baby can we keep this lovin'
그러니까 우리 아무도 몰래
だから私たち、誰にも知られずに

down low for a moment?
사랑하는 게 어때?
恋愛するのはどう?

Guess i love our little secret's gonna be
protected
난 우리가 비밀을 간직한 게 좋거든
私は私たちが秘密を大切にするのが好きなんだよ

I like you like me
나는 네가 좋아 나만큼이나
私は君が好き 私ほどに

What would we ever need?
우리에게 뭐가 더 필요해?
私たちに何がもっと必要なのかな?

I want this thing forever cause i
이대로 영원했으면 해
このまま永遠だったらいいな

like you like me
내 자신만큼 네가 좋으니까
私自身ほどに君が好きだから

What would we ever need?
우리에게 뭐가 더 필요해?
私たちに何がもっと必要なのかな?

I want this thing forever cause i
이대로 영원했으면 해
このまま永遠だったらいいな

i play the stranger
모르는 사람인 척
知らない人のふり

every day
처음 보는 사람처럼 행동해
初めて見る人のように言葉を交わす

i like the danger
난 아슬아슬한 게 좋거든
私はハラハラするのがいいんだよ

when we say i miss you
아무도 보지 않을 때
誰も見ていないときに

when nobody's lookin
우리가 서로에게 보고 싶었다고
私たちが互いに会いたかったって

and ask about our days
안부를 이야기할 때 말이야
安否を話すときのことだよ

relax
안심해
安心して

we're fine
우린 괜찮으니까
私たちは大丈夫だから

our love in our time
우리의 사랑은 우리 시간 안에 존재해
私たちの愛は私たちの時間の中に存在するよ

ain't nobody's business but our own
그 누구도 아닌 너와 나의 일이니까
誰でもない君と私のことだから

So baby can we keep this lovin'
그러니까 우리 아무도 몰래
だから私たち、誰にも知られずに

'down low for a moment?
사랑하는 게 어때?
恋愛するのはどう?

Guess i love our little secret's gonna be
protected
난 우리가 비밀을 간직한 게 좋거든
私は私たちが秘密を大切にしてるのが好きなんだよ

Never wanna miss a thing with you
하나라도 놓치고 싶지 않아
ひとつでも離したくない

Every time that i stare at you
너를 바라보는 모든 시간마다
君を見つめるすべての時間ごとに

I get so excited inside
너무 좋아서 미칠 것 같아
あまりにも好きでおかしくなりそう

knowin'that you are all mine
너의 전부를 가지고 싶어
君のすべてを手に入れたい

I like you like me
나는 네가 좋아 나만큼이나
私は君が好き 私ほどに

What would we ever need?
우리에게 뭐가 더 필요해?
私たちには何がもっと必要なのかな?

I want this thing forever cause i
이대로 영원했으면 해
このまま永遠でいられたらいいのに

like you like me
내 자신만큼 네가 좋으니까
私自身くらいに君を好きだから

What would we ever need?
우리에게 뭐가 더 필요해?
私たちには何がもっと必要なのかな?

I want this thing forever cause i
이대로 영원했으면 해
このまま永遠でいられたらいいのに

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?