【和訳】Why Do You Love Me? - seo actor, Dept

これはDeptとseo actorが二人で作詞、作曲を手がけた曲。

たまにコラボしてるんだけど、豪華な二人だなあと思う。

Why Do You Love Me (Feat. Sonny Zero, Ashley Alisha) - 서액터, Dept(뎁트)

never learned to love like this before
누군가를 이렇게 사랑하게 될 줄 몰랐죠
誰かをこうやって愛するようになるなんて思いませんでした

thought that i was stronger than the
그동안 제 자신이 강하다고 믿어 왔어요
これまで私自身を強いと信じてきました

feelings that encroaching
끊임없이 밀려오는 감정보다
絶え間なく押し寄せてくる感情より

pain from past emotions
과거의 기억들 속 고통보다
過去の記憶たちの中の苦しみより

but we
하지만 우리는
だけど私たちは

grow from our provoking
이런 감정들 속에서 함께 있었나 봐요
こんな感情たちの中で一緒にいたみたいです

and trust that i know that
그렇다는 걸 저도 잘 알아요
そういうことなのかもしれないとよくわかっています

it doesnt get easier
쉽지는 않네요
簡単じゃないですね

doesnt get easier to love
사랑이 쉽지는 않아요
愛は簡単ではありません

but dont u give up
그래도 포기하지 말아요
それでも諦めないでください

Dont tell me it's alright
괜찮다고 말하지 말아요
大丈夫だと言わないでください

Dont say that we'll be fine
괜찮아질 거라 말하지 말아요
大丈夫になるはずだと言わないでください

I need to hear the
저는 듣고 싶은걸요
私は聞きたいんです

Reason why you
왜 당신이
どうしてあなたは

Why you love me
왜 당신이 저를 사랑하는지를요
どうしてあなたは私を愛しているのかをです

Love's not our fantasy
사랑은 환상이 아니에요
愛は幻想ではありません

Even though we're meant to be
우리가 서로에게 운명이라 해도
私たちが互いに運命だとしても

I need to hear the
저는 듣고 싶어요
私は聞きたいです

Reason why you
왜 당신이
どうしてあなたは

Why you love me baby
왜 당신이 저를 사랑하는지를요
どうしてあなたは私を愛しているのかをです

Been a long time since we've met
우리가 만나고 시간이 꽤 흘렀죠
私たちが出会って時間がすごく流れました

Quality time all on check
모두 소중한 시간이었어요
すべて大切な時間でした

But I
하지만 저는
だけど私は

Cant shake the feeling of reality
현실을 생각하지 않을 수 없어요
現実を考えずにはいられません

When you and me seem
특히 당신과 제가
特にあなたと私が

Perfect on the outside
겉으로는 완벽해 보일 때면요
表向きでは完璧に見えるときは

You're Mr.Right but i'm scared 
당신은 좋은 사람이지만
あなたは良い人だけど

i met you at the wrong time
우리가 잘못된 순간에 만난 건 아닐까 두려워요
私たちが間違えた瞬間に出会ったんじゃないかと怖いです

So can you remind me
그러니 제게 말해줄래요?
だから私に言ってくれますか?

Of what this is supposed to be?
우리 관계가 어떻게 될지를요
私たちの関係がどうなるのかをです

it doesnt get easier
쉽지는 않네요
簡単じゃないですね

doesnt get easier to love
사랑이 쉽지는 않아요
愛は簡単ではありません

but dont u give up
그래도 포기하지 말아요
それでも諦めないでください

Dont tell me it's alright
괜찮다고 말하지 말아요
大丈夫だと言わないでください

Dont say that we'll be fine
괜찮아질 거라 말하지 말아요
大丈夫になるはずだと言わないでください

I need to hear the
저는 듣고 싶은걸요
私は聞きたいんです

Reason why you
왜 당신이
どうしてあなたは

Why you love me
왜 당신이 저를 사랑하는지를요
どうしてあなたは私を愛しているのかをです

Love's not our fantasy
사랑은 환상이 아니에요
愛は幻想ではありません

Even though we're meant to be
우리가 서로에게 운명이라 해도
私たちが互いにとって運命だとしても

I need to hear the
저는 듣고 싶어요
私は聞きたいです

Reason why you
왜 당신이
どうしてあなたは

Why you love me baby
왜 당신이 저를 사랑하는지를요
どうしてあなたは私を愛しているのかをです

overflowing
넘쳐흐르죠
満ち溢れていますね

with feelings that u pour me
당신이 제게 채워준 감정들로
あなたが私に満たしてくれた感情たちで

change me slowly
사랑하는 방법을
愛する方法を

to love is what u showed me
당신은 제게 알려주었어요
あなたは私に教えてくれました

oh oh

i think its getting easier to love
사랑이 가까워지고 있는 것 같아요
愛が近づいているみたいです

I know
저도 알아요
私もわかっています

its only cuz ur never giving up
당신이 포기하지 않았기 때문이죠
あなたが諦めなかったせいでしょう

dont go
떠나지 말아요
行かないでください

my darling i could never give us up
우리 사이를 결코 포기할 수 없어요
私たちの仲を絶対に諦められません

so learn to love and love to learn
사랑을 배우고 그 배움을 사랑할게요
愛を知ってその教えを愛します

Dont tell me it's alright
괜찮다고  말하지 말아요
大丈夫だと言わないでください

Don't say that we'll be fine
괜찮아질 거라 말하지 말아요
大丈夫になるはずだと言わないでください

I need to hear the
저는 듣고 싶은걸요
私は聞きたいんです

Reason why you
왜 당신이
どうしてあなたは

Why you love me
왜 당신이 저를 사랑하는지를요
どうしてあなたは私を愛しているのかをです

Love's not our fantasy
사랑은 환상이 아니에요
愛は幻想ではありません

Even though we're meant to be
우리가 서로에게 운명이라 해도
私たちが互いにとって運命だとしても

I need to hear the
저는 듣고 싶어요
私は聞きたいです

Reason why you
왜 당신이
どうしてあなたは

Why you love me baby
왜 당신이 저를 사랑하는지를요
どうしてあなたは私を愛しているのかをです

Why, oh why, do you love me? 
왜, 당신은 왜 저를 사랑하나요?
どうして、あなたはどうして私を愛しているんですか?

(Why you love me baby)
(당신은 왜 저를 사랑하나요)
(あなたはどうして私を愛しているんですか)

Why, oh why, do you love me?
왜, 당신은 왜 저를 사랑하나요?
どうして、あなたはどうして私を愛しているんですか?

Why, oh why, do you love me?
왜, 당신은 왜 저를 사랑하나요?
どうして、あなたはどうして私を愛しているんですか?

Why, oh why,do you love me? 
왜, 당신은 왜 저를 사랑하나요? 
どうして、あなたはどうして私を愛しているんですか?

(I'll pick u up and wont put u down)
(당신을 놓치지 않을거에요)
(あなたを離しはしません)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?