見出し画像

February 8, 2022:我が家のボス、背筋、痛み (Boss in the House, Back Muscle, Pain)― (4)

 My boss hurt her back muscle during her sleep. When I saw her get up, she looked very painful. I expected her to sit at home all day, but she took some action. She went to get a massage, slightly improving her back pain. Then, I thought she would nap, but she began to watch TV dramas. Accordingly, I had a nap since I did not want to bother her. When I got up early evening, she got better, and we took pizza for dinner.
 I hope that she will recover completely. I cannot manage a household without her.

 ボスが背筋を痛めました。寝ている最中に痛めたようで、起きた時からつらそうでした。一日、おとなしくしていたほうがいいのでは思っていたのですが、ボスは行動します。行きつけのサロンでマッサージを受けてきました。それで、少し楽になったようです。そのまま、昼寝るかと思ったら、録画したビデオを見たそうなので、ボクが昼寝しました。夕方、起きたら、大分元気になっていました。夕飯はピザのデリバリーを頼みました。
 快復を願うばかりです。我が家はボスなしではまわりません。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?