見出し画像

【和訳】I scream- Melanie Martinez

この曲はアルバム「cry baby」に入る予定だった未発表曲のI screamのソロバージョンです。
3種類以上種類があると言われてます。
アメリカのラッパーで知られる「snow tha product」とのデュエットバージョンもあります。


All these bitches don't know shit
このクソ女共は何も分かってない
They, say they'll punch me in the face
あいつら私を殴るっていうの
I cannot take it anymore, I cannot take it
もう我慢できない。したくもない
If you give my boyfriend a handy
もしうちの彼氏に手を出したら
I'll stone you with a rock candy
氷砂糖の石を投げつけてやるわ
Now are you listening to me, now are you listening?
ねえ聞いてる?わかった?

La, la la la la, la la la (Hey, hey, hey)
Lucky, I don't have knives on me (Hey, hey, hey)
私の近くに刃物がなくて良かったわね
La, la la la la, la la la (Hey, hey, hey)
cut off your plastic sugeries(hey hey hey)
あんたの整形顔、切り落としてたわ

I'm not as sweet, as I might seem
私は見かけによらず甘くはないわよ
Honey I'm a cold bitch, cold bitch
ハニー、私は冷たい女なの
So don't fuck with me (Mwah)
だからふざけたことを言わないでね
Don't think that you, can walk all over me
私とイチャつきたかった?

Honey I'm a cold bitch, cold bitch
私は冷たい女なの
Touch me, I scream (Ahh)
だから機嫌が悪い時に触ったら叫んじゃうわよ

Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey

I dare you, pull on my hair
出来るものなら、私の髪でも引っ張ってみれば?
I'll fill balloons up with nair
そしたら風船を除毛剤で膨らませて

And throw them gracefully at you
優雅にそれを投げつけるんだ

Sorry, not sorry
ごめんね、なんて思ってないけど

I may be smaller than you
あなたより小さいかもしれないけど
But I'll get my platform shoes
私は厚底靴を履くからいいの
And then I'll push you to the dirt
それからあんたを土の上に押し倒して
And stomp right on you
踏んづけてやるから

La, la la la la, la la la (Hey, hey, hey)
Lucky, I don't have knives on me (Hey, hey, hey)
私の近くに刃物がなくて良かったわね
La, la la la la, la la la (Hey, hey, hey)
cut off your plastic sugeries(hey hey hey)
あんたの削ったエラ、もっと削ってやるのに
I'm not as sweet, as I might seem
見かけによらず甘くはないわよ
Honey I'm a cold bitch, cold bitch
ハニー、私は冷たい女なの
So don't fuck with me (Mwah)
ふざけたことを言わないでね
Don't think that you, can walk all over me
こき使えるとでも思ってるの?
Honey I'm a cold bitch, cold bitch
私は冷たい女なの
Touch me, I scream (Ahh)
触ってみて、叫んでやる

Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey

I'm not as sweet, as I might seem
見かけによらず甘くはないわよ
Honey I'm a cold bitch, cold bitch
私は冷たい女だから
So don't fuck with me (Mwah)
ふざけたことを抜かさないで
Don't think that you,can walk all over me
好きにできると勘違いしてるみたいだけど
Honey I'm a cold bitch, cold bitch
私は冷たい女なの
Touch me, I scream (Shh)
触ったら叫んでやる

Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey
Hey, hey, hey