見出し画像

The Boy Is Mine / Brandy & Monica

本日の洋楽⭐

The Boy Is Mine / Brandy & Monica


⭐ You need to give it up   Had about enough

It's not hard to see    The boy is mine
I'm sorry that you     Seem to be confused
He belongs to me     The boy is mine
いい加減あきらめて  もうウンザリなの
ええ 見覚えのある顔ね  彼は私のものよ
残念だけど我慢して  混乱してるようね
彼は私のものなのに  あの人は私のものなの

〜〜〜〜〜〜〜〜

♡ Think its time we got this straight Sit and talk face to face
There is no way you could mistake 
Him for your man are you insane
そろそろ面と向かって 話をつけましょ
バカな勘違い女は あなたの方

◇ But see I know that you may be  Just a bit jealous of me
But you're blind if you can't see  That his love is all in me
そっちこそ 私に嫉妬してるだけ
見えてないのね 彼が愛しているのは私だけ

♡ See I tried to hesitate
I didn't want to say what he told me
He said without me he couldn't make it 
Through the day, Ain't that a shame
私がためらってるのわかる?
彼が私に言ってくれたわ 言いたくなかったけど
私がいないとやっていけないって
かわいそうに

◇ But maybe you misunderstood Cause I can't see how he could
Wanna change something that's so good 
All my love was all it took   (The boy is mine)
多分あなたは勘違いしてる 彼が言うはずない
いいように解釈したのね
私の愛がすべてを占めてるの


◇ Must you do the things you do
You keep on acting like a fool
You need to know it's me not you
And if you didn't know it's cause it's true
あなたのしたいようにすればいいわ
バカみたいにしてればいいのよ
知るべきね 愛されてるのは私 あなたじゃない
わかんなくても これが事実

♡ I think that you should realize And try to understand why
He is a part of my life
I know its killing you inside
あなたこそ 気づくべきよ
彼は私の人生の一部なの
それがあなたを傷つけることはわかるけど

◇ You can say what you wanna say What we have you can't take
From the truth you can't escape 
I can tell the real from the fake
好きに言えば  彼と私の愛をあなたは奪えない
真実からも逃れられないわ
偽りから真実を教えてあげる

♡ When will you get the picture
Your the past I'm the future
Get away it's my time to shine
If you didn't know the boy is mine
いつその妄想は実現するの?
あなたは過去で私は未来なの
去ってちょうだい 私が輝く番なの
彼が私のものってわからないのね

You can't destroy this love I've found
Your silly games I won't allow
The boy is mine without a doubt
You might as well throw in the towel
この愛は壊れないわ
バカなゲームはやめて
間違いなく彼は私のもの
早く負けを認めたほうがいいわ

What makes you think that he wants you
When I'm the one that brought him to
The special place that's in my heart
He was my love right from the start
なぜ彼があなたを欲しいって思ってるの?
彼は私を連れてきてくれたの
私の中にある スペシャルな場所に
彼の愛は 私へとスタートをしてしまったのよ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?