The All-American Rejects "Swing Swing"

古き良きアメリカの
The クラシック エモ!

All-American Rejects "Swing, Swing"

Days swiftly come and go
日々は慌ただしく過ぎ去っていく
I'm dreaming of her
僕は彼女のことを夢見てる
She's seeing other guys
彼女は他の男たちとデートしてるんだ
Emotions they stir
心は掻き乱される
The sun is gone
太陽は行ってしまった
The nights are long
夜は長くて
And I am left while the tears fall
そして僕は涙を流しながら取り残される

Did you think that I would cry on the phone?
電話で僕が泣くと思った?
Do you know what it feels liken being alone?
一人にされるってどんな気持ちか君には分かる?
I'll find someone new
誰か新しい人を見つけなきゃ

Swing, swing, swing
ぶらぶら揺れる絡み合った僕の心
From the tangles of my heart is crushed By a former love
あの恋によって玉砕した
Can you help me find a way to carry on again?
この恋を続けさせてくれないか?

Dreams cast into the sky
夢を空に映して
I'm moving on
僕は彼女のことを忘れて前に進む
Sweet beginnings do arise
また良い出会いがある
She knows I was wrong
彼女は僕が間違ってたって知っている
The notes are old
ノートは古くなっていき
They bend, they fold
折り曲げられ、畳まれる
And so do I to a new love
そして僕は新しい恋に向かう

Did you think that I would cry on the phone?
電話で僕が泣くと思った?
Do you know what it feels liken being alone?
一人にされるってどんな気持ちか君には分かる?
I'll find someone new
誰か新しい人を見つけるよ

Swing, swing, swing
ぶらぶら揺れる絡み合った僕の心
From the tangles of my heart is crushed By a former love
あの恋によって玉砕した
Can you help me find a way to carry on again?
この恋を続けさせてくれないか?

Bury me
もう僕を葬ってくれ
(You thought your problems were gone)
(もう僕に未練がないと思ってるんだろう)
Carry me
救い出してくれ
(Away, away, away)
(ここから、ここから、ここから)

Swing, swing, swing
ぶらぶら揺れる絡み合った僕の心
From the tangles of my heart is crushed By a former love
あの恋によって玉砕した
Can you help me find a way to carry on again?
この恋を続けさせてくれないか?


翻訳:Olga

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?