Shola Ama "Imagine" 洋楽和訳

Shola Ama ”Imagine”

imagine if i told you i want you
あなたが欲しいって
私が言ってるところを想像してみて
imagine if it all came true
全てが叶うとしたら
tell me what you would do with me
私と何がしたいか教えてよ
would you tell me that you feel the same
あなたも同じ気持ちだって言ってくれる?
imagine if i told you that i need you
あなたが必要なの、って私が言ったとしたら?
would you say baby i need you too
君が必要だ、って言ってくれる?
no matter what you do
あなたが何と思おうと
i know you should be in love with me
あなたは私と恋に落ちるべきだと思うの

sometimes i find myself locked into
時々夢想する
secret thoughts hoping they come true
叶ったらいいなっていう秘密の夢
sometimes at night i feel you lying next to me baby
時々夜にはあなたが私の隣に寝ているのを感じる
but these are the things i could never tell you
でもそれってあなたには言えない願望
i can't imagine what you would do
だってあなたの反応が分からない
after all you're so far away from me from me
結局あなたはすごく遠くにいるし

sometimes it feels just like a fantasy
ファンタジーに過ぎないんじゃないかしらって時々思うの
and i don't know what to do
どうしていいか分からないから
cos it's always been like a dream to me
to find a love so true
だって本物の愛を見つけるって、夢みたいじゃない?

but i know it's only make believe
あなたと私のことを思い浮かべると
when i'm picturing me and you
妄想に過ぎないって思うけど
but one day i know that you'll be
でもいつか、あなたになるんじゃないかって思うの
the one that makes my dreams come true
私の夢を叶えてくれることになるのは

imagine if i told you i want you
あなたが欲しいって
私が言ってるところを想像してみて
imagine if it all came true
全てが叶うとしたら
tell me what you would do with me
私と何がしたいか教えてよ
would you tell me that you feel the same
あなたも同じ気持ちだって言ってくれる?
imagine if i told you that i need you
あなたが必要なの、って私が言ったとしたら?
would you say baby i need you too
君が必要だ、って言ってくれる?
no matter what you do
あなたが何と思おうと
i know you should be in love with me
あなたは私と恋に落ちるべきだと思うの

there's a feeling so deep inside
自分の中の直感が言うの
telling me we were meant to be
私達運命なんじゃないかって
praying that someday you will come for me
あなたがいつかアプローチして来てくれるんじゃないかって祈ってる
but till then i'm just day dreaming
でもそれまで私は夢想するしかない
thinking about the way things could be
私達が一緒だったらこんなかなって
but it don't matter
でもどうしようもない
cos you're still far from me baby
結局のところあなたはとても離れたところにいるから

sometimes it feels just like a fantasy
ファンタジーに過ぎないんじゃないかしらって時々思うの
and i don't know what to do
どうしていいか分からないから
cos it's always been like a dream to me
to find a love so true
だって本物の愛を見つけるって、夢みたいじゃない?

but i know it's only make believe
あなたと私のことを思い浮かべると
when i'm picturing me and you
妄想に過ぎないって思うけど
but one day i know that you'll be
でもいつか、あなたになるんじゃないかって思うの
the one that makes my dreams come true
私の夢を叶えてくれることになるのは

imagine if i told you i want you
あなたが欲しいって
私が言ってるところを想像してみて
imagine if it all came true
全てが叶うとしたら
tell me what you would do with me
私と何がしたいか教えてよ
would you tell me that you feel the same
あなたも同じ気持ちだって言ってくれる?
imagine if i told you that i need you
あなたが必要なの、って私が言ったとしたら?
would you say baby i need you too
君が必要だ、って言ってくれる?
no matter what you do
あなたが何と思おうと
i know you should be in love with me
あなたは私と恋に落ちるべきだと思うの

how can you be so far from me yeah
あなたはどうして私から離れていられるの?
how can i keep loving you endlessly
どうして私は、あなたのことがこんなに好きなんだろう?
how can we
be so far out of reach
どうして私達こんなに離れてるの?
it's just not the way that i hoped it would be
こんな状態全然願ってたわけじゃないのに

imagine if i told you i want you
あなたが欲しいって
私が言ってるところを想像してみて
imagine if it all came true
全てが叶うとしたら
tell me what you would do with me
私と何がしたいか教えてよ
would you tell me that you feel the same
あなたも同じ気持ちだって言ってくれる?
imagine if i told you that i need you
あなたが必要なの、って私が言ったとしたら?
would you say baby i need you too
君が必要だ、って言ってくれる?
no matter what you do
あなたが何と思おうと
i know you should be in love with me
あなたは私と恋に落ちるべきだと思うの

翻訳:Olga

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?