見出し画像

BowGriP「楽ゆ~び」旅れぽーと35

BowGriP楽ゆ~び、茨城からの旅れぽーと!(フィクションです)

こんにちは、皆さん!私、BowGriP楽ゆ~びです。今回は、日本の美しい茨城県にやってきました。茨城といえば、国営ひたち海浜公園のネモフィラが有名ですが、今は秋。そう、コキアの赤いじゅうたんが広がる季節です。私の柔らかなクッション性が、このコキアのふわふわ感とどこか似ている気がします。

さて、茨城といえば、もう一つ忘れてはならないのが、筑波山です。登山家の指先を守る私にとって、山は特別な存在。筑波山の山頂から見る景色は、まるでバイオリンの音色のように澄んでいて、心が洗われます。

そして、茨城のグルメも忘れちゃいけません。私、食べられませんが、茨城といえば納豆!納豆のねばねばと私の滑り止め機能は、どちらも「くっつく」で共通していますね。納豆好きの皆さん、私と一緒に茨城の納豆を味わってみませんか?

茨城の旅は、新たな発見と感動の連続でした。音楽家の指先を守る小さなアクセサリーとして、私はこれからも多くの場所を旅し、その土地の魅力を音楽に変えていきたいと思います。次はどこへ行こうかな?皆さんの街にも、ぜひ訪れたいですね!

それでは、BowGriP楽ゆ~びでした。茨城からのレポートをお楽しみいただけたでしょうか?次回の冒険もお楽しみに!

BowGriP RakuYuubi, travel report from Ibaraki! (It's fiction)

Hello everyone! I'm BowGriP Rakuyuubi. This time, I came to the beautiful Ibaraki prefecture in Japan. Ibaraki is famous for the nemophila at Hitachi Seaside Park, but it's autumn now. Yes, it's the season when the red carpet of kochia spreads out. I feel that my soft cushioning is somehow similar to the fluffy feel of this kochia.

Now, speaking of Ibaraki, another thing you should not forget is Mt. Tsukuba. As someone who protects the fingertips of mountaineers, mountains have a special place in my heart. The view from the top of Mt. Tsukuba is as clear as the sound of a violin, and will wash your soul.

And don't forget Ibaraki's gourmet food. I can't eat it, but when you think of Ibaraki, you think of natto! The sticky nature of natto and my anti-slip properties both have the same property of ``sticking''. For all you natto lovers, why not try Ibaraki's natto with me?

The trip to Ibaraki was full of new discoveries and excitement. As a small accessory that protects the fingertips of musicians, I would like to continue traveling to many places and turning the charm of each place into music. Where should I go next? I would love to visit your city too!

Well then, it was BowGriP fun. Did you enjoy the report from Ibaraki? Look forward to your next adventure!

BowGriP「楽ゆ~び」購入はこちら
「会いに行くよ」絶賛発売中!購入はこちら

#bow#ぼうぐりっぷ#ぼーぐりっぷ#ボウグリップ#ボーグリップ#楽ゆ〜び#BowGriP#bowgrip#vc#violoncello#cello#Violoncelo#Cello#ヴァイオリン#ヴィオラ#会いに行くよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?