見出し画像

Utopian Reds

https://thewindowsmashingjobcreators.bandcamp.com/track/utopian-reds

自分の頭に最初に何が浮かぶかなと思ったら、
I was searching for the first thing that would appear in my mind,
今の政治と経済の情況、これだけだった
our political and economic conditions were the only things that I could find,
俺たちが生産手段を手に入れたら、何をするかわかっているさ
If we had the means of production then I know what we would do,
この青い世界を黒と赤で染めつくそう、あるべきものが現実になるまで
Let's paint this blue world black and red until that which should be becomes true,

警察署長はリムジンのなか
The police chief is in a limousine,
逃げているのさ、俺たちのギロチンから
running away from our guillotine,
俺たちは歌う、ユートピアブルースを、Cのキーで
we are singing the utopian blues in the key of C,
歌うのさ、「すべてよこせ」って
We are singing “we want it all”,

警察署長はリムジンのなか
The police chief is in a limousine,
逃げているのさ、俺たちのギロチンから
running away from our guillotine,
土地と産業はぜんぶ共有になってるさ
we will communalize the land and all industries,
夏が秋になる頃には
when the summer turns to fall,

嘘になるね、俺が法律に従おうとしていますと言うなんて
I would be lying if I told you that I was trying to follow the law,
自由の手段は瀕死の状態、それが俺が見た最後の光景で
the means of freedom were dying, that was the last thing that I saw,
不死身の吸血鬼の城から逃げ出す方法を見つける前だった
before I found a way to run away from the castle of undead vampires,
この銀河全体でも俺たちの革命の焔を鎮めるだけの水はないんだ
there is not enough water in this entire galaxy to quell our revolutionary fires,

警察署長はリムジンのなか
The police chief is in a limousine,
逃げているのさ、俺たちのギロチンから
running away from our guillotine,
俺たちは歌う、ユートピアブルースを、Cのキーで
we are singing the utopian blues in the key of C,
歌うのさ、「すべてよこせ」って
We are singing “we want it all”,

警察署長はリムジンのなか
The police chief is in a limousine,
逃げているのさ、俺たちのギロチンから
running away from our guillotine,
土地と産業はぜんぶ共有になってるさ
we will communalize the land and all industries,
夏が秋になる頃には
when the summer turns to fall,

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?