見出し画像

Fly me to The Moon 🌝 🌚 フランクシナトラが敬愛した伝説、トニーベネット聴いてみよう!


Oh, it's often used many words 

To say a simple thing 

It takes thought and time 

And rhyme to make a poem sing 

With music and words I've been playing 

For you, I have written a song 

To be sure that you know 

What I'm saying, I'll translate 

As I go along 

Fly me to the moon 

And let me play among the stars 

Let me see what spring is like 

On Jupiter and Mars In other words, hold my hand In other words, darling, kiss me

Fill my heart with song 

And let me sing forevermore 

You are all I long for 

All I worship and adore In other words, please be true In other words, I love you


ああ、たくさんの言葉を使うことが多い

簡単なことを言うには思考と時間がかかる

詩を歌うには韻を踏む僕が演奏してきた音楽と言葉を使って

あなたのために曲を書いてる 

言って、私は移動しながら翻訳します

私を月に飛ばして

星の間で遊んでみましょう

春がどのようなものかを見てみましょう

言い換えれば、木星と火星に手を握って

言い換えれば、ダーリン、キスして


私の心と歌を永遠に歌わせてくださいあなたは私が崇拝し崇拝するすべてのために私が憧れています

https://youtu.be/pdJ0zMv4N4o 

Fly me to the moon by Tonny Bennett 




歌を、聴くことは、自分の心の声を聴く事。誰かの声を通して、自分の気持ちがみえてくる。

Heart Voice Work of Artlosophy program 

copyright © Artlosophy 




感性教育研究Artlosophy Founder 齋藤セシリアかおる

ありがとうございます😊 サポートは、感性教育研究を高め、活動につかい、世界と個人の調和した幸せに貢献できるようにします✨✨❤️