見出し画像

Anne Marie / Tell Your Girlfriend 歌詞 和訳


AnneMarie最新アルバムからの一曲🌺 
個人的に今回のアルバムで1番好きで、他のアーティストではなかなかない、浮気してる彼氏を怒るわけでも、彼女がいるバッドボーイに惹かれるわけでもなく、そんな浮気しているバッドボーイの彼女の味方になる曲で、心が繊細で、いつも他の女性の味方になってくれる考えを持っているAnneちゃんだからこそできる視点で新鮮でした☺︎ 

---------------------------------------------------


You always call when you're lonely
あなたって寂くなるといつも電話してくるよね

I never answer your text
私は絶対に返信なんてしないわ

Ooh boy, you're gonna be sorry
ねえ、あなた後悔するわよ

When I show all the things that you said
あなたが言ったこと全て私がバラす時にね

Oh, what a waste to throw it away
はあ、投げ捨ててしまうなんてもったいない

And you think it's gon' be okay
その上、大丈夫って思ってるんだもの

But you will be sorry, huh
でもあなた後悔する事になるわよ

You can get on your knees
あなたはひざまずいてもいいし

You can cry, you can beg, but
泣いてもいいし、懇願してもいいけど

I'm gonna tell your girlfriend (Girlfriend)
私はあなたの彼女にバラすから

What a liar you are
あなたがどんな嘘つきかって

She's gonna know your secret (Secret)
彼女はあなたの秘密を知るわね

It will be my pleasure
喜んでそうさせてもらうわね

How many, how many times do I say, "No"
私は何回あなたに"No" って言ってる?

Before I'm gonna have to go 
そろそろ行かなきゃって時が来る前に

And tell your girlfriend (Girlfriend)
そしてあなたの彼女に伝えるの

That she deserves better
彼女にはもっと良い人がいるって

Yeah, shе deserves bеtter, huh
そうよ、彼女にはもっと良い人がいるの

She was a waste to go for you
彼女は無駄だったみたい、あなたにとって

And you took her for granted
あなたは彼女が居て当たり前って思ったのね

Would've done anything for you
あなたのためなら何だってするような子なのに

Don't know how good you had it
どれだけ良い事を手に入れてたのか知らないみたいね

She gon' be fine, 
彼女は大丈夫になるわ

and you're gon' be cryin'
そしてあなたは泣き続けるわね

And you're gonna ask yourself why
そして自分自身に問いかけるでしょうね

You took her for granted, huh
どうして彼女が居て当たり前だと思ったんだろうって

You can get on your knees
あなたはひざまずいてもいいし

You can cry, you can beg, but
泣いてもいいし、懇願してもいいけど

I'm gonna tell your girlfriend (Girlfriend)
私はあなたの彼女にバラすから

What a liar you are
あなたがどんな嘘つきかって

She's gonna know your secret (Secret)
彼女はあなたの秘密を知るわね

It will be my pleasure
喜んでそうさせてもらうわね

How many, how many times do I say, "No"
私は何度"No" って言ってる?

Before I'm gonna have to go 
そろそろ行かなきゃって時がくるまでに

And tell your girlfriend (Girlfriend)
そしてあなたの彼女に伝えるの

That she deserves better
彼女にはもっと良い人がいるって

Oh, she'll find someone else
彼女は他の誰かを見つけるわ

Who's gonna treat her well
その人は彼女を大切にするの

And you're just 
そしてあなたはただ

gonna have to live with that
その事実と共に生きていくことになるの

Cause I'm gonna tell your girlfriend (Girlfriend)
だって私はあなたの彼女にバラすから

What a liar you are
あなたがどんな嘘つきかって

She's gonna know your secret (Secret)
彼女はあなたの秘密を知るわね

It will be my pleasure
喜んでそうさせてもらうわね

How many, how many times do I say, "No"
私は何度"No" って言ってる?

Before I'm gonna have to go 
そろそろ行かなきゃって時がくるまでに

And tell your girlfriend (Girlfriend)
そしてあなたの彼女に伝えるの

That she deserves better
彼女にはもっと良い人がいるって

Yeah-yeah, yeah-yeah
そうなのよ

That she deserves better
彼女はもっと良い人がいるわ

That she deserves better
彼女にはもっと良い人がいるの

Than you
あなたよりね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?