見出し画像

I will live each day with him at the center of my heart. Forever LOVExox

내 인생에서 너무 괴롭고 회개하고 아직도 잊을 수 없는 영원이 두 가지 있다. 이혼과 내 살아가는 과정이었던 김종현의 죽음… 그는 내 영원했다. shinee가 나에게 사는 소망을 주었다. 종현과 도쿄의 한 곳에서 만난 후 한국 프로듀서가 그와의 저녁회를 세팅해 주었다. 그렇지만 그는 돌아오지 않는 사람이 되어 버렸다. 내 안에서 사라지지 않는 그에게의 생각. 12/18 2022 다음달이 오면 그가 이 세상에서 사라지고 5년째가 온다. 오늘은 그 한 달 전에 그를 좋아했던 꽃을 장식하자.

私の人生において辛すぎて悔しくて未だに忘れられない永遠が2つある。離婚と私の生きる過程だったキムジョンヒョンの死…彼は私の永遠でした。SHINeeが私に生きる望みを与えてくれた。ジョンヒョンと東京のある場所で出会い、その後韓国のプロデューサーが彼とのディナー会をセッティングしてくれた。だけどだけど彼は帰らぬ人となってしまった。私の中から消えていかない彼への想い。12/18 2022 来月が来たら彼がこの世からいなくなって5年目が来る。今日はその1か月前で彼が好きだったお花を飾ろう

There are two eternities in my life that are too painful and frustrating to forget. Divorce and the death of Kim Jonghyun, who was the process of my life… He was my eternity. SHINee gave me hope to live I met Jonghyun somewhere in Tokyo, and after that a Korean producer set up a dinner with him. However, he became a person who never returned. Thoughts for him that won't disappear from me. 12/18 2022 When next month comes, it will be five years since he left this world. Today, let's display the flowers that he liked a month ago.

PS:もうすぐ撮影があり、マスコミに公になる前に少し公表しました。

本当に自分にとって生きる過程において、なくてはならない存在の人
そんな大切すぎる人を失って…
待っても待っても帰らぬ人

どんなに彼の名前を叫んでも涙も枯れてもう何もない
私は生きているという実感がない
ただ月日だけが過ぎていき、逢いたくて逢いたくて逢いたくて

もう一度彼に逢って伝えたい事がある
最後に見つめ合ったあの夜…TOKYO 25時

私は首を傾ける度に彼の声が聞こえる

 To be Continue…


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?