見出し画像

【和訳】Honey/더보이즈(ドボイズ・THE BOYZ)日本語訳 歌詞

Honey Honey Honey
Workin’ for ya like a bee
蜜蜂のように働く 君のために
Buzzin’ for you baby baby
君の周りを忙しなく飛び回る 
Tell me what you need
何が欲しいのか教えて
What you need huh?
何が必要なの? うん?
You can say with “Please” 
​​​​​​​「どうかお願い」って言えばいいんだよ



Honey Honey Honey
Workin’ for ya like a bee
僕は君のための働き蜂
Buzzin’ buzzin’ buzzin’ baby
気分は高揚する
One hunnit degrees
沸騰するほど
What you need huh?
何が欲しいの? うん?
(I can be your lover Let me be)
(君に僕のすべてをあげることも出来る)
What you need huh?
言ってみなよ



Girl I like it when I take you sky high
Girl, 君を絶頂に行かせてあげるのが好きだ
Girl I won’t be lyin’ to you nah
Girl, 僕は君に嘘はつかないつもりさ
Never thought the world be spinnin’ around
世界が僕以外の誰か中心に回るなんて
Someone other than me I like that
考えてもみなかったけど それも悪くないね



I like that Baby like that
僕はそれが好きだよ
All over you to get the juice
いたるところから君のジュース*を集めること
Givin’ you all my loving yeah (Right now)
僕の愛を全部あげるから (今すぐ)
Baby right now 
Baby 今だよ 今
Lemme light it up, see how you ride it up
明かりをつけるよ 君がどうよじ登るのか見せて
Baby that’s what I need all day
Baby 僕はそれを一日中欲していたんだ



Baby U a gangster Got my hands tied
Baby 君はギャングスター 僕に権限はない
Fallin’ for you deeper Girl I can’t lie
君へ深く堕ちていく 僕は嘘をつけない
So sweet like Honey Honey
甘ったるい 蜂蜜みたく
So sweet like Honey Honey
甘美な 蜂蜜みたく



Tell me who the baddest
誰がいちばん"良かった"か教えて
I know you’re a queen
君はクイーンじゃないか
Sprinkle in ya sugar
君のシュガー*を振り撒いて
Girl you whip the cream
僕のクリーム*を泡立てて
(Sprinkle in the sweets yeah)
(スイーツ*に振りかけるよ)
So sweet like Honey Honey
蜂蜜みたいに 甘ったるく
So sweet like Honey Honey
蜂蜜みたいに 甘美に



Honey Honey Honey
Workin’ for ya like a bee
蜜蜂のように働く 君のために
Buzzin’ for you baby baby
君の周りを忙しなく飛び回る
Tell me what you need
何が必要なのか教えて
What you need huh?
何が欲しいって? うん?
You can say with “Please” 
​​​​​​​「してください」って言えばいいんだよ



Ya so I suited up in black and yellow stripes
僕は黒と黄色のストライプのスーツを着て
Playin’ hard everyday and every night
毎日毎晩 必死にプレイする
If you wanna hit it
もし君が命中させたいなら
take a sting gonna be no regrets
一思いに突き刺してよ
Cause imma do or die,
僕は死ぬ気でやるんだから
it takes one to get you down
君を壊すのは一回でいい



Girl I like it when I take you sky high
Girl, 君を絶頂に行かせてあげるのが好きだ
Girl I won’t be lyin’ to you nah
Girl, 僕は君に嘘はつかないつもりさ
Never thought the world be spinnin’ around
世界が僕以外の誰か中心に回るなんて
Someone other than me I like that
考えてもみなかったけど それも悪くないね



I like that Baby like that
僕はそれが好きだよ
All over you to get the juice
君のいたるところからジュース*を集めること
Givin’ you all my loving yeah (Right now)
僕の愛を全部あげるから (今すぐ)
Baby right now 
Baby 今だよ 今
Lemme keep you up See how you keep it up
その調子だよ どう持続させるのかやって見せて
Baby that’s what I need all day
Baby 僕は一日中それを欲してたんだ



Baby U a gangster Got my hands tied 
Baby 君はギャングスター 僕に権限はない
Fallin’ for you deeper Girl I can’t lie
君に深く堕ちていく 僕は嘘をつけない
So sweet like Honey Honey 
甘ったるい 蜂蜜みたく
So sweet like Honey Honey 
甘美な 蜂蜜みたく



Tell me who the baddest
誰が"良かった"か教えてよ
I know you’re a queen 
君はクイーンじゃないか
Sprinkle in ya sugar
君のシュガー*を振り撒いて
Girl you whip the cream
僕のクリーム*を泡立てて
(Sprinkle in the sweets yeah)
(スイーツ*に振りかけるよ)
So sweet like Honey Honey
蜂蜜みたいに 甘ったるく
So sweet like Honey
蜂蜜みたいに 甘美に



Honey Honey Honey
Workin’ for ya like a bee
蜜蜂のように働く 君のために
Buzzin’ for you baby baby
君の周りを忙しなく飛び回る
Tell me what you need
何が欲しいのか教えて
What you need huh?
何が必要なの? うん?
You can say with “Please” 
「どうかお願い」って言えばいいんだよ



Honey Honey Honey
Workin’ for ya like a bee
蜜蜂のように働く 君のために
Buzzin’ for you baby baby
君の周りを忙しなく飛び回る
Tell me what you need
何が欲しいのか教えて
What you need huh?
何を求めてるの? うん?
Imma be your king 
僕が君のキングになるよ


*スラング表現です

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?