画像1

笑顔 20240621

愛みう
00:00 | 00:00
笑顔 20240621

作詞・作曲:愛みう

その日の気分をリアルに歌ったアカペラ日記のアカペラです

聴いて下さる方への感謝の気持ちも込めています

是非、聴いて下さいね

Please listen my song.

歌詞を載せていますので、お心で聴いて下さる方は、宜ければ歌詞を、ご覧下さい
誤字、脱字はチェックしておりますが、もし、ありましたら、大変申し訳ございません

Now available on Spotify, Youtube Music, Apple Music, amazon music


Smile 20240621

words / music : Ai Miu

It's an a cappella diary of an a cappella diary, sung in a realistic way about the mood of the day.

I also express my gratitude to those who listen to my music.

Please listen to it.

Please listen my song.

I'll post the lyrics for those of you who are listening with your hearts and minds.
We have checked for typos, omissions, etc., but if you find any, we are very sorry.

Now available on Spotify, Youtube Music, Apple Music, amazon music


笑顔 20240621
作詞:愛みう
words : Ai Miu

あなたの笑顔が見たくて

太陽の顔をしたら

雨が降って足を滑らせたわ

それもまた 笑顔の1つ

笑顔は笑顔を生み出す

晴れでも雨でも

生きるworkは

足を滑らせても輝く

光の恵みと水の恵み

全てが笑顔に変わる

私は あなたの幸せそうな笑顔が見たい

愛してる

Whether I'm unhappy or happy, I want you to be happy

Your life is more beautiful than all the sacred jewels

私が幸せでも 不幸でも

あなたは幸せでいて

あなたは どの聖なる宝石より美しい

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?