見出し画像

~lonely birds ~ (feat.SAAY)- 2xxx

We always care about
私たちはいつも気にしている

Some crazy reputations
いくつかのおかしな評判について

But it’s nothing
でも何でもない

I think u already know
もう知っていると思うけど

It’s a meaningless dream
それは意味のない夢

Don’t try to understand it
それを理解しようとしないで

Let them think you're insane for real
彼らに自分が本当に狂ってると思わせよう

Now we ask why we are chasing the world
今私たちはなぜ世界を追いかけるのか尋ねる

The answer is here
答えはここにあるよ

God knows we lost,but please don’t fall in something wrong way
神様は私たちが途方に暮れたことを知っているが
でもどうか間違った方向に落とさないで

Don’t tie yourself
自分を縛らないで

We live and live and live,Sometimes we forget
私たちは生きて生きて、生きて時には忘れる

We are all lonely birds from lonely castle
私たちはみんな孤独のお城から来た孤独な鳥たち

Believe believe believe,Sometimes we forget
信じて、信じて、信じて時には忘れる

We are all lonely birds from lonely castle
私たちはみんな孤独のお城から来た孤独な鳥たち

I know sometimes it’s too hard to breath in
時には呼吸をするのが大変だと知っている

But we have to keep fighting for
でも私たちは戦い続けなければならない

I really don’t know why,but we keep feelin’
なぜか分からないけど、感じ続けるんだ

It's just meant to be
それは運命なんだ

I’m too young to die or to give up
死ぬには若すぎるし諦めるにも若すぎる

I'mma fly higher,try to catch up
もっと高く飛んで追いつこうとする

Don’t try to understand it
それを理解しようとしないで

Let them think you're insane for real
彼らに自分が本当に狂ってると思わせよう

Now we ask why we are chasing the world
今私たちはなぜ世界を追いかけるのか尋ねる

The answer is here
答えはここにあるよ

God knows we lost,but please don’t fall in something wrong way
神様は私たちが途方に暮れたことを知っているが
でもどうか間違った方向に落とさないで

Don’t tie yourself
自分を縛らないで

We live and live and live,Sometimes we forget
私たちは生きて生きて、生きて時には忘れる

We are all lonely birds from lonely castle
私たちはみんな孤独のお城から来た孤独な鳥たち

Believe believe believe,Sometimes we forget
信じて、信じて、信じて時には忘れる

We are all lonely birds from lonely castle
私たちはみんな孤独のお城から来た孤独な鳥たち