見出し画像

Vogue(feat.Mesani,Summer Soul) - basecamp

Vogue(feat.Mesani,Summer Soul) - basecamp

What's the use if you're nothing without it
それがなければ何の役にも立たない

What's the use of truth if you doubt it
もし真実を疑っているならそれは何の役に立つ?

The sun falls, the moon rises, that's
太陽が落ち、月が上るそれは

How it goes and then again and again
どうなるのか、それと何度も何度も

Am I a fool who walks alone talking to myself?
歩きながら独り言を言う私はバカなのか?

I know it seems ridiculous
馬鹿げているようにみえるのは分かってる

I see the ricochet of attention off my ego
私のエゴから注意の跳ね返りが見える

But I gotta move on
でも前に進まないと

Sick of getting calls
電話がかかってくるのが嫌になる

Hate to be the next one
次の人になるのが嫌い

'Cause I have my own (Ooh-ooh-oh)
私は自分自身を持っているから

So take your time, but don't take mine
だからゆっくりしていって、でも私のものは持っていかないで

I've always been a loner on my journey
いつも私の旅で一匹狼だった

And I'll never ever be the second
それと私は決して2番目になることはないだろう

All the wheels burst and
全ての車輪が破裂し

My feet are burning
私の足が燃えている

But I'm still looking ahead
それでも私はまだ私は前を向いている

Oh, I don't want your sympathy
同情は欲しくない

And I don't need your hеlp at all
それとあなたの助けは要らない

'Cause I have my own way to go
私には私なりのやり方があるから

Keep you out of my way
私のやり方に干渉しないで

Smiling out of nowherе
知らないうちに微笑む

Barely hearing the noise you’ve never made
辛うじて立てたこのない音が聞こえる

Used to see when he comes and goes
彼がいつ行ったり来たりするかよく見ていた

Used to be here all alone
前はよく1人でここにいた

Maybe I overstayed
長居しすぎたかも

Let me out of your way
あなたの邪魔にならないようにさせて

Every time I told myself
いつも自分に言い聞かせた

Don't be a fool for love
愛のために愚かになるな

Let me be your lover, stay
あなたの恋人にさせて、ここにいて

But what we had wasn't real thing
でも私たちが持っていたのは偽り

I've always been a loner on my journey
いつも私の旅で一匹狼だった

And I'll never ever be the second
それと私は決して2番目になることはないだろう

All the wheels burst and
全ての車輪が破裂し

My feet are burning
私の足が燃えている

But I'm still looking ahead
それでも私はまだ私は前を向いている

Oh, I don't want your sympathy
同情は欲しくない

And I don't need your hеlp at all
それとあなたの助けは要らない

'Cause I have my own way to go
私には私なりのやり方があるから