見出し画像

「和訳」Grow and Fly - Sion

Grow and Fly - Sion

Grow and fly
成長して飛ぶ

I need to get out this place.
この場所から抜け出さないと

Grow and fly

Who is this kid in my head?
私の頭の中のこの子供は誰?

Grow and fly

I thought we went separate ways.
私達は別々の道を歩んだと思ってた

Grow and fly

Will I ever get rid off you?
いつか君を取り除けるだろうか?

Hey young adventurer
やぁ 若い冒険者

why are you afraid?
どうして怖いの?

It almost seems like
I can see another boy on your face.
まるで君の顔にもう1人の少年の顔が見えるようだ

I said it's nothing.
何でも無いと言った

Just the longest trip I ever did take.
And I just don't know
ただ今までで1番長い旅だった、そして私はただ知らない

how to cope with this child in my soul.
どのように私の心の中にいるこの子とうまくやるのか。

Go back!
戻れ!

How did you get in I left you there.
どうやって入ってきたの、そこに置いてきたのに

Waved off my sorrows with you I'm
悲しみと君を振り払った

Scared. I don't feel ready with you so
怖いよ、君と一緒だと準備が整う感じがしない

Please get out this plane and
take my worries with you my friend.
どうかこの飛行機から降りて
私の心配と君を連れて、 友よ

Grow and fly
成長して飛ぶ

I need to get out this place.
この場所から抜け出さないと

Grow and fly

Who is this kid in my head?
私の頭の中のこの子供は誰?

Grow and fly

I thought we went separate ways.
私達は別々の道を歩んだと思ってた

Grow and fly

Will I ever get rid off you?
いつか君を取り除けるだろうか?

Kindlein wachs mir aus der Seele
私の魂から子供が育つ

Kindlein wachs mir aus der Seele
Kindlein wachs mir aus der Seele
Kindlein wachs mir aus der Seele