見出し画像

[和訳]Taka care〜elijah woods〜

You oouoo You oouoo


I was a little drunk on a Friday night
金曜日の夜は少し飲んでたんだ
Felling sorry for myself and I just thought I'd test my luck
自分が哀れに思えてきて、ちょっと運試しをしようと思った
So I slid in on the low
だから、望み薄なことをしてみた
Thinking nobody has to know
誰も知るはずないだろうけど
I've never done this before but I just thought we'd huh
一人じゃ絶対に無理なことも君となら、ね?
But that was six months ago since we've been talking feels so right
半年前に君と話してた時だったかな、とってもしっくりきたんだ
And now I'm falling stole my heart and changed my point of view
どんどん僕は恋に落ちて、今じゃすっかり気が変わったんだ


Cause if I told you that I loved you
もし僕が、君を好きだよって伝えたら
You could take it all away from me way from me
君は僕から全部奪っていくでしょ?
Told you that I trust you
君を信じてるよって言ったら
That you could take all of me everything
君はいなくなっちゃうでしょ?
If I
もしだよ
If I
もしも
If I told you that I loved you
君が好きと伝えたら
Ya you could be mine
僕のものになってくれるかな
And I'd take care of you
そうなれば、僕は君を大切にするよ

You oouoo You oouoo You oouoo
And I'd take care of you
君に尽くすよ
You oouoo You oouoo You oouoo
And I'd take care of
君だけだよ


Every little thing that you could ever want I'm just here to open doors
君が今まで望んだことは、どんな小さなことでも、僕が叶えてあげるよ
Looking fine as hell in my hoodie on the couch
ソファーにあった僕のパーカーを着てる君が可愛すぎて
Wearing it like it's been yours
もうずっと君のものだったみたい
Every day's been great since met you
君に出会ってからいつも最高だよ
Wouldn't change a thing since I met you
変わるはずなかった僕の日々が変わったんだ
Know it's kinda lame get your name in a frame as a tattoo
ちょっとダサいのは分かってるけど、君の名前のタトゥーを入れようかな
Oouoo


Cause if I told you that I loved you
もし僕が、君を好きだよって伝えたら
You could take it all away from me way from me
君は僕から全部奪っていくでしょ?
Told you that I trust you
君を信じてるよって言ったら
That you could take all of me everything
君はいなくなっちゃうでしょ?
If I
もしだよ
If I
もしも
If I told you that I loved you
君が好きと伝えたら
Ya you could be mine
僕のものになってくれるかな
And I'd take care of you
そうなれば、僕は君を大切にするよ

You oouoo You oouoo You oouoo
And I'd take care of you
君に尽くすよ
You oouoo You oouoo You oouoo
And I'd take care of
君だけだよ


Take care of you, take care of you
And I'd take care of you
Take care of you, take care of you
And I'd take care of you


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?