見出し画像

[和訳]Overwhelmed (Ryan Mack Remix)〜Ryan Mack 〜


I get overwhelmed so easily
僕は容易く圧倒されてしまう
My anxiety
僕の不安
Creeps inside of me
内側に絡みつき
Makes it hard to breathe
呼吸しづらくする
What's come over me?
あれは一体なんだ?
Feels like I'm somebody else
まるで自分じゃないみたいだ
I get overwhelmed
僕は圧倒されている


In my mind
心では
Late at night
夜遅く
Overthinking everything in my life
人生のあれこれについて考え過ぎてしまう
Just wondering if I'm doing anything right
ただ、正しく歩んでいるか気になるだけだ
All these demons inside start to really come alive
うちに潜む悪魔たちがみな、現実のものになりそうだ
Oh my
I get anxious and I don't know why
イライラして、でもその訳は分からない
I can hear my dreams calling me
僕の夢が呼んでるのが聞こえるけど
But all these doubts are haunting me
不安が常に僕を付きまとう
Oh, why's it always right before I fall asleep that
どうしてか眠りにつく前に必ず浮かんで来るんだ


I get overwhelmed so easily
僕は簡単に打ちのめされてしまう
My anxiety
Creeps inside of me
ゆっくりと内側を這う
僕の不安に

Makes it hard to breathe
息もしづらい
What's come over me?
あれは一体なんだ?
Feels like I'm somebody else
自分じゃないみたいだ



I get over, well, well, well
僕は乗り越えるよ。まぁ、まぁ、まぁね?
Would you look at that?
あれを見てもらえるかな?
Another person telling me that I should just relax
他の人は、リラックスすればいいだけだと言うんだ
"Calm down and take it easy everything will be okay"
「落ち着いて気楽にやれば、なんだって大丈夫さ」ってね
Yeah, sure 'cause that's what they all say
あぁ、そうだね。だからそんなことが言えるんだ
But oh, my mind
でも、僕の心は
Isn't really my friend sometimes
時々、知らない人みたいなんだ
I can hear my dreams calling me
夢はそこまできてる。なのに
But all these doubts are haunting me
不安が僕を付きまとう
Oh, why's it always right before I fall asleep that
どうしてか眠りにつく前に必ず浮かんで来るんだ


I get overwhelmed so easily
僕は容易く圧倒されてしまう
My anxiety
僕の不安
Creeps inside of me
内側に絡みつき
Makes it hard to breathe
呼吸しづらくする
What's come over me?
あれは一体なんだ?
Feels like I'm somebody else
まるで自分じゃないみたいだ
I get overwhelmed
僕は圧倒されている

I get overwhelmed so easily
僕は簡単に打ちのめされてしまう
My anxiety
Creeps inside of me
ゆっくりと内側を這う
僕の不安に

Makes it hard to breathe
息もしづらい
What's come over me?
あれは一体なんだ?
Feels like I'm somebody else
自分じゃないみたいだ

I get overwhelmed so easily
僕は簡単に押し潰されてしまう
My anxiety
あれもこれも心配だ
Creeps inside of me
不安は僕から離れない
Makes it hard to breathe
だんだん息もしづらくなって
What's come over me?
一体何なんだ?
Feels like I'm somebody else
これは僕じゃない
I get overwhelmed
僕は潰される


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?