見出し画像

[和訳]beside you~ ​keshi ~


Oh!


It's just you and I, and no other guys
僕と君だけだよ。他のやつもいないさ
We got no interruptions and we both feelin' the vibe
邪魔するものなんてない。なんだか僕たち雰囲気が似てるね
Say I'm not your type, but I know what's on your mind
そうだなぁ。僕は君の好みじゃないけど、君が考えてることがわかるんだ
We can talk about nothin' or we can see what it's like
無言の空気も、ありのままで居られるところも、心地いいね


Don't lie, baby, don't lie
嘘はつかないで。ねぇ嘘はダメだよ
His love never felt right
あいつのとの恋が正しいなんて一度も思ったことないね
Switch sides and I'm beside you
取って代わって、僕が君のそばにいるよ
If you say it's alright (Don't lie, baby, don't lie)
君がいいって言ってくれたらね


Way too many heads, need a steady view
通りは人でいっぱいだ、開けたところに行かないと
Smokin' cigarettes at the rendezvous
あの場所で、タバコをふかす
Never meant to cross you
わざと君とすれ違おうとしたわけじゃないんだ
But my jaw hit the floor with the one, two
でも、僕にはガッツんときたよ
Think I want you
君が欲しいな
You say this ain't love, but it's still the same love
君は僕たちのこれは恋じゃないて言うけど、もうすでにこれも同じ恋だよ
Make love, anything to sate ya
愛し合おう。満足できるまで
Don't be shy, you decide
恥ずかしがらないで、君が決めるんだよ
Say, can I make you mine?
ねぇ、僕のものにしていい?



Don't lie, baby, don't lie
嘘はつかないで。ねぇ嘘はダメだよ
His love never felt right
あいつのとの恋が正しいなんて一度も思ったことないね
Switch sides and I'm beside you
取って代わって、僕が君のそばにいるよ
If you say it's alright (If you say it's alright)
君がいいって言ってくれたらね
(Let me show you how it feel like)
(君の気持ちを聞かせて)
Don't lie, baby, don't lie
嘘はつかないで。ねぇ嘘はダメだよ
His love never felt right
あいつのとの恋が正しいなんて一度も思ったことないね
Switch sides and I'm beside you
取って代わって、僕が君のそばにいるよ
If you say it's alright (Don't lie, baby, don't lie)
君がいいって言ってくれたらね


(Ah) Your skin, so fine (Ah, ah, ah)
Come close, baby, put it on mine (Ah)
Your skin, so fine (Ah, ah, ah)
Come close, baby, put it on mine
やかな君の肌
こっちにきて、僕のに重ねてみて


It's just you and I, and no other guys
僕と君だけだよ。他のやつもいないさ
We got no interruptions and we both feelin' the vibe
邪魔するものなんてない。なんだか僕たち雰囲気が似てるね
Say I'm not your type, but I know what's on your mind
そうだなぁ。僕は君の好みじゃないけど、君が考えてることがわかるんだ
We can talk about nothin' or we can see what it's like
無言の空気も、ありのままで居られるところも、心地いいね
No, oh, oh


Don't lie, baby, don't lie (Yeah, yeah, yeah)
嘘つかないで。ねぇ、嘘はダメだよ
His love never felt right (Ah)
あいつとの恋が本物だなんて思ってことないよ
Switch sides and I'm beside you
僕にしておきなよ。君のそばにいるから。
If you say it's alright (Ah, ah, ah)
あとは君がいいって言うだけ
(Let me show you how it feel like)
(君の気持ちを聞かせて)


(Don't lie, baby, don't lie)
嘘つかないで。ねぇ、嘘はダメだよ


今日の一言
最近暑いですね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?