見出し画像

[和訳]People I Don’t Like~UPSAHL~


Hello, it's so good to see you
あら、会えて嬉しいわ
We met before, but nice to meet you
前にお会いしたわよね、だけど初めまして
Yeah, I don't really wanna be here like, ah-ah-ah-ah
本当はね、こんなところ居たくもないけど
What's my name? Do you remember?
私の名前は? 覚えているかしら?
I'm pretty sure you have my number
番号だって知ってるはずだけど
So let's pretend we like each other like, ah-ah-ah-ah
お互い初対面のフリをするの、こんな風に


This room is so suffocatin'
張り詰めた部屋の空気
Walkin' on ice, but nobody breaks it
張られた氷を誰も割ろうとはしない
Stuck in this one-way conversation
繰り返される一方的な会話
Guess I'll be here for a while (Ah)
ここにしばらくいる事を想像してみて
And you're blowin' smoke in my face (Ew)
あなたは私の顔にタバコの煙を吹きかける
And tellin' me all about your paycheck
自分の稼ぎを自慢げに教えてくれる
Take a shot with a fake smile to chase it
私は作り笑いでそれをショットで流し込むの
Guess I'll take another round
ほら、それをもう一度


Everybody in this party's fuckin' fake
ここにいるのはみんなふざけた作り物なの
I really wish that I could say it to your face
ああ、あいつに向かって言ってしまいたい
But I won't, so
でも、だめ、だから


Hello, it's so good to see you
あら、会えて嬉しいわ
We met before, but nice to meet you
前にお会いしたわよね、だけど初めまして
Yeah, I don't really wanna be here like, ah-ah-ah-ah
本当はね、こんなところ居たくもないけど
What's my name? Do you remember?
私の名前は? 覚えているかしら?
I'm pretty sure you have my number
番号だって知ってるはずだけど
So let's pretend we like each other like, ah-ah-ah-ah
お互い初対面のフリをするの、こんな風に


Blah, blah, blah, I'm so bored
あー。あ。すごく暇
Love your shoes, tell me more
良い靴だね、どこのなの?
On and on about yourself
長々とあなたの話ばかり
Can't you bother somebody else?
他の人にそういうのうざがられたことないの?
Raise a glass if you're like me, yeah
私と同じこと考えてた人は、乾杯
Gettin' trashed, 'cause you can't leave, yeah
最悪、だってあなた、まだいるんでしょ
Guess we're in this together
あなたと一緒だと思うと
Makes my head hurt
頭が痛くなってた


Everybody in this party's fuckin' fake
ここにいるのは、ふざけた作り物ばかり
And so am I, but I just got here, so I gotta show some face
まぁ、私もだけど。今来たところだから、挨拶だけでもしておこうかしら


Hello, it's so good to see you
あら、会えて嬉しいわ
We met before, but nice to meet you
前にお会いしたわよね、だけど初めまして
Yeah, I don't really wanna be here like, ah-ah-ah-ah
本当はね、こんなところ居たくもないけど
What's my name? Do you remember?
私の名前は? 覚えているかしら?
I'm pretty sure you have my number
番号だって知ってるはずだけど
So let's pretend we like each other like, ah-ah-ah-ah
お互い初対面のフリをするの、こんな風に


To the people I don't like
私が本当に大嫌いな方達へ
You're tryin' too hard
張り切りすぎじゃない?
(Keep trying, keep trying, keep trying)
(その調子)
To the people I don't like
To the people I don't, don't, d-don't, don't, don't
私の大っ嫌いな人たちへ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?