見出し画像

[和訳]Only Human~Ryan Mack~


Somebody's gonna hurt your feelings
君を不快にさせる人がいれば
Some lovers gonna break your heart
君を失恋に導く恋もある
Tear it into a million pieces
それらを粉々に破いたら
Sometimes some things fall apart
時には何かが崩れてしまうこともある
Not every day is gonna be easy
毎日がうまくいくわけでもない
You might collect some scars
君はそこからふるいに掛けたりするかもしれないけれど
But that's all part of being human
それら全てが人間なんだ


We will fall, we will break
僕たちは、転んで、壊れてしまうかもしれない
Yeah, we all will make mistakes
僕たちみんな、間違えることもあるだろう
Don't be scared, it's okay
恐れないで、大丈夫
'Cause tomorrow's another day
だって、明日は今日とは違うのだから
Let the rain wash away
雨が全て流してくれるさ
All the problems of yesterday
昨日抱えた問題も全部
We will fall and will break
僕たちは転ぶ時も、壊れてしまう時もある
We're only human anyway
どうせ僕らはただの人間なんだ


We're only human anyway
We'rе only human anyway


Go easy on yourself, keep tryin'
肩の力を抜いて、挑み続けろ
Keep doing the bеst you can
君の全力を出せばいい
'Cause Lord knows you're bound to fly, yeah
神様は知ってるさ、君がいつか空高く羽ばたくことを
Bright future in your hands
明るい未来は君の手の中に
Nothing's gonna stop you now
君を止めるものは何もない
Keep your head out of the clouds
しっかり前を見て
And just remember that you're only human
でも忘れちゃいけないよ、君はただの人間なんだ

We will fall, we will break
僕たちは、転んだり、壊れてしまうかもしれない
Yeah, we all will make mistakes
僕たちみんな、間違いを犯すことだってあるさ
Don't be scared, it's okay
恐れないで、それで良いんだよ
'Cause tomorrow's another day
だって、明日は新しい1日なのだから
Let the rain wash away
雨が全て流してくれるさ
All the problems of yesterday
昨日抱えた問題も全部
We will fall and will break
僕たちは転ぶ時も、壊れてしまう時もある
We're only human anyway
どうせ僕らはただの人間なのだから


We're only human anyway
We're only human anyway
We're only human anyway
We're only human anyway
どうせ僕らはただの人間なのだから


Nothing's gonna stop you now
君を止めるものは何もない
Keep your head out of the clouds
目を覚ませ
And just remember that you're only human
忘れちゃいけないよ、君はただの人間なんだ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?