見出し画像

[和訳]Here With Me~Marshmello~


Can I tell you something just between you and me?
ここだけの話をしてもいいかな?
When I hear your voice, I know I'm finally free
君の声を聞くと、やっと自由になれた気がするんだ
Every single word is perfect as it can be
君がくれる言葉はいつだって素敵だね
And I need you here with me
私のそばには君が必要なんだ
When you lift me up, I know that I'll never fall
君が掬い上げてくれるたび
I can speak to you by saying nothing at all
もうずっと大丈夫だって思えるんだ
Every single time, I find it harder to breathe
息をするのも苦しく感じるその度に
'Cause I need you here with me
私にはあなたが必要だって思うんだ


Every day
いつだって
You're saying the words that I want you to say
君は私が欲しい言葉をくれる
There's a pain in my heart and it won't go away
私の心にはいつも消えない痛みがあって
Now I know I'm falling in deep
もう、深みにはまってしまいそうなんだ
'Cause I need you here with me
だから、私とここにいて

Every day
いつだって
You're saying the words that I want you to say
君は私が欲する言葉をくれる
There's a pain in my heart and it won't go away
私の心にはずっと消えない影があって
Now I know I'm falling in deep
私はここに飲み込まれていくんだ
'Cause I need you here with me
だから、君がそばに必要なの


I think I see your face in every place that I go
どこに居たって、君のことが頭をよぎるよ
I try to hide it, but I know that it's gonna show
必死に払ったって、浮かんでくるのはもうわかってるよ
Every single night, I find it harder to sleep
毎晩、寝付けない夜を過ごしてる
'Cause I need you here with me
だって私のそばには君が必要だから


Every day
いつだって
You're saying the words that I want you to say
私が欲しい言葉を君はかけてくれる
There's a pain in my heart and it won't go away
私の胸の痛みは癒えてはくれないよ
Now I know I'm falling in deep
ほら、段々深みにハマっていくよ
'Cause I need you here with me
だって私の側にはあなたが必要だから

Every day
いつだって
You're saying the words that I want you to say
君は私が欲する言葉をくれる
There's a pain in my heart and it won't go away
私の心にはずっと消えない影があって
Now I know I'm falling in deep
私はここに飲み込まれていくんだ
'Cause I need you here with me
だから、君がそばに必要なの


Can I tell you something just between you and me?
ここだけの話がしたいんだ
When I hear your voice, I know I'm finally free
君の声を聞くたび、やっと自分に戻れたと思えるんだ
Every single word is perfect as it can be
君がくれる言葉はいつだって素敵だね
'Cause I need you here with me
だから私のそばには君が必要なんだ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?