見出し画像

[和訳]Happiness~little mix~

    Dancing alone in the dark, shadows all over me 
暗闇で一人で踊っていると、暗闇が私を包む

You messed with my heart too long, that was a big mistake
あなたが私に干渉しすぎたの、それが間違いだった
Ooh, yeah, big mistake
大きな間違いだった
Ooh, yeah

Got a smile on my face, love my reflection
私、笑えるようになったの。あの時の自分は間違ってなかったわ
In a better place, no longer stressin'
あの頃よりもずっと良くなった。しがらみももうないわ
Ooh, yeah
About you, yeah
あなたからのね

And I swear I'm never gonna lose me again
今誓うわ。二度と自分を見失ったりしないって
Oh, oh, oh

I was searchin' for happiness
幸せになりたかったの
I was usin' you to fill up my loneliness
あなたを寂しさを埋めるためだけに使っていたみたい。
Realised from the moment I set you free
あなたを手離した瞬間に
I found the love, I found the love in me (Mе)
愛は私の中にあったって気づいた
You can't rain on my happiness
私の幸せに口出しなんてさせないわ
Yeah, sometimеs tears fall, I must confess
たまに涙が流れたって、正直にならないと
But now, I'm standin' right where I'm meant to be
そう、これでいいのよ
I found the love, I found the love in me
気付いたの。愛は自分の中にあったって

Brand new evolution of me, ever since I let you go
前に進むわよ。今までは立ち止まっていたけれど


Finally, I'm learnin' things I never knew before
今まで分からなかったこと。ついに気づけたわ
Ooh, yeah, never knew before
Ooh, yeah (Woah)
Remember I, I was mine before I was yours
思い出して、あなたのものになる前は、私は私のものだったのよ
So don't try, I'm stronger without
You, yeah
だから試したりしないで、私は強いんだから
Without you, yeah
あなたなしでもね

And I swear (I swear) I'm never gonna lose me again (Again)
今誓うわ。二度と自分を見失ったりしないって
Oh, oh, oh (Again)

I was searchin' for happiness
幸せになりたかったの
I was usin' you to fill up my loneliness
あなたを寂しさを埋めるためだけに使っていたみたい。
Realised from the moment I set you free
あなたを手離した瞬間に
I found the love, I found the love in me (Mе)
愛は私の中にあったって気づいた
You can't rain on my happiness
私の幸せに口出しなんてさせないわ
Yeah, sometimеs tears fall, I must confess
たまに涙が流れたって、正直にならないと
But now, I'm standin' right where I'm meant to be(Be)
そう、これでいいのよ
I found the love, I found the love in me
気付いたの。愛は自分の中にあったって

Oh-oh-oh (Oh-oh)
Oh-oh-oh
Ah-ah-ah (Oh)
I found the love, I found the love in me
気付いたの。愛は自分の中にあったって

And I swear I'm never gonna lose me again (Again, again)

今誓うわ。二度と自分を見失ったりしないって
Never gonna lose me 'cause
見失ったりしないわ、だって

I was searchin' for happiness
幸せになりたかったの
I was usin' you to fill up my loneliness(Fill up my loneliness)
あなたを寂しさを埋めるためだけに使っていたみたい。
Realised from the moment I set you free
あなたを手離した瞬間に
I found the love, I found the love in me (Mе)
愛は私の中にあったって気づいた
You can't rain on my happiness (Happiness)
私の幸せに口出しなんてさせないわ
Yeah, sometimеs tears fall, I must confess
たまに涙が流れたって、正直にならないと
But now, I'm standin' right where I'm meant to be
そう、これでいいのよ
I found the love, I found the love in me
気付いたの。愛は自分の中にあったって


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?