見出し画像

[和訳]one more touch~​joan~


We're at home
僕ら二人家にいる
All alone
(なのに)孤独だ
It’s too bad
そんなの最悪だよ
I'm heading out tomorrow
明日は出かけるんだ
Even though it won't be long
たとえ短い間だったとしても
Any time away from you feels so wrong
君と離れていると落ち着かないんだ


Come and lay next to me all night
こっちに来て、僕の隣にいてよ。一晩中。
Let me kiss you and hold you tight
キスして抱きしめさせて
Let’s put our problems to the side
難しいことは隅に退けてさ
'Cause this could be our, this could be our last time
だって、これが僕らの最後かもしれないだろ?


Baby, give me just one more touch
ねぇ、もう1度君に触れて良い?
I can't get enough of you
まだ十分じゃないんだ
I can't get enough of you
君が不足しているんだ
Baby, give me just one more touch, yeah
ねぇ、あと一回だけだから
I can't get enough of you
まだ足りないんだ
I can't get enough of you
君不足なんだ


Girl you know
わかってるんだろう?
You're the one
君は特別なんだ
You take control, head to toe
僕をコントロールする、頭からつま先まで
You paralyze me
君は僕をだめにする
I hope you know
お願いだから気をつけて
That when I'm gone
僕は無くなっちゃいそうだよ
You’ve got my heart
僕の心を君は掴む
Every night and every morning
毎夜、毎朝



Can this moment last all my life?
もしかしてこれが僕が最後に見る景色なの?
All that matters is you and I
そこにあるのは君と僕だけ
So kiss me until we say goodbye
だから、さよならの時までキスをして
’Cause this could be our, this could be our last time
だってこれが僕らの最後かもしれないだろ?


Baby, give me just one more touch
ねぇ、もう1度君に触れて良い?
I can't get enough of you
まだ十分じゃないんだ
I can’t get enough of you
君が不足しているんだ
Baby, give me just one more touch
ねぇ、あと一回
I can't get enough of you
まだ足りないんだ
I can't get enough of you
君不足なんだ


I spend all my time thinking 'bout you, babe
僕は君のことを考えてばかり
’Bout you, babe
そう、君のことだけだよ
Only God knows where I'd be without you, babe
君がいない僕がどうなっちゃうかは
Without you, baby
神のみぞ知る


So give me just one more touch
だから、もう1度君に触れたい
I can't get enough of you
まだ満足できないよ
I can't get enough of you
君が不足しているんだ
Baby, give me just one more touch, yeah
ねぇ、もう1度触れさせてよ
I can't get enough
まだ足りないんだ
I can't get enough of you
君不足なんだ


(One more touch)
(One more touch)
No, I can't get enough
だめだ。まだ足りないよ
(One more touch)
(One more touch)


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?