見出し画像

[和訳]Angel Baby〜Troye Sivan〜


I need a lover to keep me sane
愛する人がいないと正気でいられない
Pull me from hell bring me back again
天国から引き戻してくれないとだめだ
Play me the classics, something romantic
クラシックを聴かせて、ロマンチックだったらなんでもいいよ
Give him my all when I don't even have it
何にも持ってないから僕ごとあげる
I always dreamed of a solemn face
いつも重苦しい顔ばかり夢に見る
Someone who feels like a holiday
誰かにとっては、安らかなのだろう
But now I'm in pieces, barely believing
今は粉々でかろうじて信じ続けてるよ
Starting to think that I've lost all feeling
だけど、感情は僕から消え始めてる


You came out the blue on a rainy night, no lie
憂鬱な雨降る夜、君は現れたんだ。嘘じゃないよ
I tell you how I almost died, while you're bringing me back to life
教えてあげるよ。君がきてくれるまで僕がどんなだったかをね


I just wanna live in this moment forever
僕はただこの瞬間を生き続けたいだけなんだ
'Cause I'm afraid that living couldn't gеt any better
もうこれ以上良くならないと思うと怖いから
Started giving up on thе word "forever"
”永遠”だなんて言葉は諦めかけていたんだ
Until you gave up heaven so we could be together
君が天国よりも僕を選んでくれたあの時まで


You're my angel, angel baby
君は僕の天使だ
Angel, you're my angel baby
Baby, you're my angel, angel baby


I'll fall in love with the little things
ちょっとしたことで恋に落ちるんだ
Counting the tattoos on your skin
君のタトゥーを数えてる時とか
Tell me a secret and, baby, I'll keep it
君の秘密を教えてよ、黙っておくから
And maybe we can play house for the weekend
週末は、そうやってごっこ遊びをしてもいいよね


You came out the blue on a rainy night, no lie
憂鬱な雨降る夜に、君は現れた。嘘なんかないさ
I'll tell you how I almost died
While you're bringing me back to life
君がきてくれるまでの、僕を教えてあげる


I just wanna live in this moment forever
ただこの瞬間を永遠のものにしたいんだ
'Cause I'm afraid that living couldn't get any better
もうこれ以上幸せになれないと思うと怖いんだ
Started giving up on the word "forever"
”永遠”だなんて諦め始めていたよ
Until you gave up heaven so we could be together
君が天国よりも僕を選んでくれるまでは


You're my angel, angel baby
君は僕の天使だよ
Angel, you're my angel baby
Baby, you're my angel, angel baby


All the sick and twisted nights that I've been waiting for ya
君を待つ辛くて滅茶苦茶な夜は
They were worth it all along, yeah
みんなこのためだったんだよね


I just wanna live in this moment forever
今を永遠のものにしてしまいたいんだ
'Cause I'm afraid that living couldn't get any better
だってこれ以上幸せになれないと思うと怖いんだ
Started giving up on the word "forever" (Ooh, forever)
”永遠”なんてないと思い始めていたよ
Until you gave up heaven so we could be together
君が天国より僕を選んでくれるまでは


You're my angel, angel baby
君は僕の天使だ。
Angel, you're my angel baby
Baby, you're my angel, angel baby
Angel, angel baby
Angel, you're my angel, baby
Baby, you're my angel, angel baby
可愛い僕の天使だ。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?