見出し画像

[和訳]I don't think that I like her~Charlie Puth~


Get her name and get her number
あの子の名前を知って、電話番号を知って
Find out all of the things that we have in common
お互いの似てるところを探してた
Never all the differences, oh, yeah
あの頃と何にも変わってないよ
Meet her parents, meet her brother
あの子の両親に会って、兄弟にも会って
Then she starts sleepin' over the crib on weekends
あの子は気持ちよさそうに眠ってた、そんな週末だった
Like a real relationship, oh, no
僕たちうまくいってたよ


For me, the stars are alignin'
僕にとっては、星の巡り合わせだと思ったんだ
But for her, it's bad timin'
でもあの子にとっては、そうじゃなかったんだ
So she just can't be mine
だから、あの子は僕のものにはならないんだね


I don't think that I like her anymore
これ以上あの子を好きになれないよ
Girls are all the same
女の子たちなんて、みんな同じさ
All they wanna do is break my heart, my heart (Oh-oh)
僕の心を傷つけたいだけだろ
I don't think that I like her anymore
これ以上あの子を好きになれないよ
Girls are all the same
女の子たちなんて、みんな同じさ
They just wanna see me fall apart, apart (Oh-oh)
みんな僕が落ちていくのをみたいんだろう


So I hook up on a rebound
だから、僕は立ち直るんだ
And I say that I'm gonna be single for life
僕は生涯独身でいることに決めた
But she's so pretty and nice (Pretty and nice)
でも彼女は可愛くていい子で
So I made just one exception
だから、僕は例外を作った
But I find out eventually I'm not her type
でもね、気づいちゃった。結局、僕は彼女のタイプですらないんだって
Baby, that's the reason why, that
ねぇ、これが理由だよ



For me, the stars are alignin'
僕にとっては、星の巡り合わせだと思ったんだ
But for her, it's bad timin'
でもあの子にとっては、そうじゃなかったんだ
So she just can't be mine
だから、あの子は僕のものにはならないんだね

I don't think that I like her anymore(Yeah)
これ以上あの子を好きになれないよ
Girls are all the same
女の子たちなんて、みんな同じさ
All they wanna do is break my heart, my heart (Oh-oh)
僕の心を傷つけたいだけだろ
I don't think that I like her anymore(No)
これ以上あの子を好きになれないよ
Girls are all the same
女の子たちなんて、みんな同じさ
They just wanna see me fall apart, apart (Oh-oh)
みんな僕が落ちていくのをみたいんだろう


I'm tryin' not to be bitter
自分で自分を苦しめないように気をつけているよ
But damn it, I'll miss her
でも、あぁ。彼女が恋しいんだ。
'Cause she's one of a kind (One of a kind)
だって、あの子は僕のタイプだから、、、。


For me, the stars are alignin'
僕にとっては運命だったんだ
But for her, it's bad timin'
でも、あの子にとっては違ったんだね
So she just can't be mine
だから、彼女は僕のものならない。ただそれだけ、、、。


I don't think that I like her anymore
これ以上、あの子を好きになれないよ
Girls are all the same
女の子たちはみんな同じさ
All they wanna do is break my heart, my heart (Oh-oh)
みんな僕に失恋を味合わせたいだけでしょ
I don't think that I like her anymore
これ以上、あの子を好きでいられないよ
Girls are all the same
女の子たちはみんな同じさ
They just wanna see me fall apart, apart (Oh-oh)
みんな僕がボロボロになるのをみたいだけだよ



今日に一言
かわいそうなので、、、、
私。ここにいますよ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?